sâmbătă, 26 aprilie 2014

jurnalul (43)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă 25 aprilie, ora 22.54
Afară ... s-a schimbat vremea, în sfârşit!!! poate că a ajutat şi dorinţa noastră de SOARE ... ce bine este când razele soarelui te mângâie ... grădinile arată frumos !  
Mă gândesc ...  că sunt atât de multe activităţi după o perioadă lungă de ploi ... peste tot este o vegetaţie aproape luxuriantă !   
Mai trebuie să învăţ ...  multe - mai ales în grădină ! am luat notă bună la examen doar la faza: săpat cu cazmaua ! faptul că sunt zi de zi peste tot, poate se vor ''lipi'' de mine şi alte date despre ceea ce trebuie să ştiu ca să plantez, să plivesc, etc ...
Sunt recunoscătoare ... că am mai avut câteva lemne de foc - fiind atâta umezeală peste tot în casă, chiar dacă azi am ţinut deschisă uşa casei ca să intre cât mai multă căldură (mai aveam să iau un butoi - ca cel din poveştile lui Creangă - ca să iau soare şi să-l introduc în casă...) !
Din bucătărie ... nu se mai aude nimic ... e linişte !
Sunt îmbrăcată ... cu tricou roşu, cu mânecă scurtă; pantaloni albaştri; şosete ...  
Nu citesc ... pentru că activităţile practice curente nu-mi permit decât să reuşesc să mănânc...
Aştept ... cu drag o zi frumoasă mâine, însorită şi am să stau la soare ca să îmi încarc ''bateriile'' ...  
Ce să meşteresc ... decât activităţi la zi: am tăiat iarba (cu o seceră cam faultată!) la intrarea principală a gospodăriei, adică pe marginea şanţului, unde avem o iarbă frumoasă ca un guler de blană aşezat în lungul şanţului ... după ce am reuşit să mai şi mâncăm, am trecut la faza 2: am tăiat iarba de pe şanţul aflat la poarta secundară a gospodăriei, unde chiar a crescut o vegetaţie luxuriantă ! activitatea mi-a umplut toată ziua! seara, am trecut fochist dar şi cu andrelele în mână - mi-e drag să termin o pereche de botoşei roz-bombon !!!  
Ascult ... la tv ştirile de ultimă oră - eu scriu ''jurnalul'' şi ticuţu urmăreşte la tv tot ce s-a mai întâmplat azi ...
În casă ...  e o atmosferă plăcută...
Lucrurile mele preferate ... aparţin unor domenii atât de diverse ... dacă mi-aş întocmi o listă cu toate lucrurile preferate, ar fi greu să o finalizez repede!   
Sfârșitul săptămânii ... a adus ceva calm şi linişte în gândurile noastre - ne speriase atâta vânt şi ploaie !     
Aici vă prezint ... o încercare de gând pios către cel ce a fost Papa Ioan Paul al II-lea - mâine va fi o zi importantă! de câte ori îl priveam la tv, sufletul meu se ''încărca'' cu o energie caldă, plăcută şi îl simţeam ca şi când ar fi fost aproape ... am citit, printre altele, că avea rădăcini în arborele genealogic cu vlahii noştri - un articol ce mi-a plăcut:  http://www.formula-as.ro/2013/1095/societate-37/vlahul-lui-dumnezeu-papa-ioan-paul-al-ii-lea-171...!!! 

2 comentarii:

  1. Frumos ai scris,ca de obicei!
    Sper că ai avut o zi frumoasă,fără ploaie!
    O seară plăcută îți doresc!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, am avut o zi mai însorită !
      cu drag, îţi doresc o săptămână frumoasă !

      Ștergere