marți, 22 aprilie 2014

...gânduri de dimineaţă...

... este zi de sărbătoare! 
... ce pot să fac?! pot să citesc! 
... dar ce este mai uşor acum decât lectura pe internet ?! aşa am găsit câteva rânduri publicate de prietena mea Mihaela Brumar (în Art of Spirit )... şi m-am gândit să le postez aici pentru că mi-au plăcut !

'' Plouă, stropi de linişte se preling agale spălând porţile timpului şi luminile călăuzei. 
Fragmente de gând, rătăcesc căutându-şi visul care le-a pierdut, rostogolind în bălţile din alee razele unui soare timid. 
Aş opri vântul să-l întreb care este calea spre locul de întâlnire al anotimpurilor.
O iluzie în zbor, câteva mucuri de ţigară rătăcite pe alee, menţin realitatea în viaţă, îndepărtându-m
ă de senzaţia unei împliniri.
Glasuri mângâietoare sau revoltate îmi ţin calea, condamnându-mi iubirile şi păcatele.
Ce aprigă este durerea după fericire, şi cât de explozivă este fericirea după durere.
Alergiile parcului în trezie ascut simţurile din interior şi simt cum se prăbuşesc toate lumile trăite.
Mărturii ale pământului au dezlegat plânsul norilor căci într-o lume a libertăţii nimic nu este liber.
Îmi refuz orice întrebare căci răspunsurile ar tulbura liniştea ploii şi focul din privire.
Copacii, ca seniori ai trecutului, aduc omenirii certitudinea împlinirii.
Chiar dacă nu voi ajunge niciodată la locul de întâlnire al anotimpurilor, drumul meu le va cunoaşte pe toate, timpul fiind cel care va deschide şi închide calea.''

  (Text Energie Benefică)
  (Imagine Tablou " Dimineaţă în crîng " - artist plastic Emil Ciubotaru)

2 comentarii:

  1. o zi frumoasa! la noi, chiar ploua! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi la noi a plouat de dimineaţă!
      după-amiază a fost soare ... ca într-o zi de vară!

      Ștergere