sâmbătă, 4 noiembrie 2017

dor de viaţă...

... pentru a fi o seară cât mai păcută, transcriu aici o frumoasă poezie a prietenei mele de spirit şi sufet, doamna Laura (Laura Schussmann):
''Dacă este să alunec încet
  prin zilele ce vor veni, 
  dacă îmi vine, câteodată,
  să închin ode primăverii
  în miez de toamnă,
  este pentru că,
  dorul de viață din mine,
  se deschide, la infinit,
  iar și iar, căutând senin și soare,
  ca un mugure în petale de floare,
  pentru că tânjește să fie iubit.'' 
      (LAURA SHUSSMANN, 
           ''DOR DE VIAŢĂ'') 

8 comentarii:

  1. Minunate randuri ai ales si de data aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      nu cred că am vreun merit - sincer, îmi plac adesea versurile doamnei Laura - are talent !
      dar mă bucur că îţi plac şi ţie poeziile alese şi retranscrise pe blogul meu !
      pupic !

      Ștergere
    2. Atunci...frumoase randuri ai cules!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. muţumesc frumos pentru vizită !
      da, doamna Laura are poezii minunate !

      Ștergere
  3. La Multi Ani, Marinel!
    Iti doresc multa sanatate si zile senine, sa fii fericita si iubita draga mea! ♥
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      m-ai surprins într-un mod tare plăcut !
      pupic !

      Ștergere