miercuri, 1 noiembrie 2017

şi ai plecat...

... încet-încet, mosorelul lui octombrie s-a terminat...
... prietena mea virtuală, doamna Laura (Laura Schussmann) a postat o poezie minunată:
''Astăzi pe la amiază, 
 am auzit ciripit vesel de păsărele.
 Am simțit un fior dulce
 de parcă era primăvară,
 dar nu era decât ecoul
 dorinței de zbor.
                     Am zâmbit
                     și m-am lăsat liberă
                     doar o secundă,
                     sentimentului înșelător
                     că nu mai îmi pasă
                     că e încă toamnă. 
 Capriciosul meu octombrie,
 pleci în seara asta,
 cuminte, discret,
 cu parfum de frunze ruginii,
 pe vârfuri de stropi de ploaie.
 Mărunt îți este pasul
 și tare rece adierea.
                     Lași în urma ta
                     zbor de păsări grăbite
                     spre depărtări mai calde.
                     Însorite îți sunt amintirile
                     spre care mă părăsești.
 Înfrigurate îmi sunt
 ultimele clipe cu tine, 
 în care mă uit
 cu priviri melancolice
 pe ferestre deschise
 spre început de noiembrie
.''
                                 (LAURA SCHUSSMANN, ''ȘI PLECI OCTOMBRIE...'')
.. şi aşa am păşit în ... noiembrie ! !!

12 comentarii:

  1. frumoasa poezie, multumim de postare, sper ca noiembrie sa ne aduca bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile !
      pupic !

      Ștergere
  2. Asa este, octombrie este întotdeauna melancolic! Dar noiembrie ... este pentru printese! ♡
    Pupici, o zi cu spor draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      putem să formulăm şi aşa: o prinţesă-lucrătoare ? altfel nu mă pot încadra şi eu... la tine este ok pentru că eşti într-adevăr o prinţesă !
      pupic şi o seară cât mai călduroasă !

      Ștergere
  3. Octombrie, toamnă, poezie...„Toamna este primăvara iernii”(Henri de Toulouse-Lautrec)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ai citit versurile ! şi mulţumesc frumos şi pentru citatul de la Toulouse-Lautrec (cândva am citit despre viaţa lui şi m-a impresionat profund!) !
      o seară cât mai plăcută ! pupic !

      Ștergere
  4. Minunata poezia ca si imaginea! Multumesc mult!
    O seara linistita, draga prietena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucură mult că ţi-a plăcut poezia !
      pupic şi multă, multă sănătate !

      Ștergere
  5. Des travaux brillants.
    Merci pour votre visite toujours.

    Je vous souhaite le meilleur.
    Salut et câlin.

    Du Japon, ruma ❃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un grand merci pour votre visite!
      Bienvenue, je vous souhaite une bonne santé!

      Ștergere
  6. Foarte frumoase versuri!
    Numai bine și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc fumos pentru vizită !
      mă bucur că ţi-a plăcut poezia !
      o seară plăcută îţi doresc !

      Ștergere