vineri, 3 noiembrie 2017

jurnalul (224)



Astăzi ... vineri, 03 noiembrie, ora 19.18
Am intrat ... deja în... Brumar ! dar,sincer, eu nu ştiu dacă a fost brumă până acum... ce e drept, e drept: mă trezesc pe la ora 8...
Gândurile ... îmi sunt cam împrăştiate: când sunt prin grădină ca să termin treburile bine, când sunt la lemne (or fi destule ?), când îmi zboară spre lunile de iarnă, mai bine zis la decemrie, o lună dedicată sărbătorilor creştine, naţionale şi familiale... luna cadourilor... 
Recunosc ... că voi încerca să mobilizez toate resursele: să mă pregătesc mai bine pentru luna decembrie (voi achiziţiona câte ceva de prin luna noiembrie)...   
În bucătărie ... sunt eu cu Puiu - pe stil de frigggg, micuţul nostru şmecher, stă în casă, doarme lat ori de câte ori are ocazia... privesc şi pe la tv şi prin leptop, ascult sonorul de la tv-ukl lui ticuţu (ceva muzică populară...)! 
Sunt ... îmbrăcată  destul de gros - deşi a fost ceva soare după-amiază, nu este foarte cald...
Activităţile mele ... au fost: golirea mici canalizări a bucătăriei, tăierea trandafiriilor - pentru iarnă -, tăierea crengilor prea înalte la pomii grădinilor (unii pomi au crescut prea mult şi mai vor să crească...), pregătirea pentru foc,a tuturor crengilor tăiate, încălzirea casei în fiecare dimineaţă (focul la sobă)...
Nu am citit ... ceva nou, continui seară de seară (până adorm...) lectura la cartea-premiu ''Pânza de păianjen''...
În casă ... este cald - afară, cerul luminat feeric de Luna ce este aproape de mărimea maximă (mâine-seară va fi Lună Plină ! )...
Am ales : un poem ce mi-a plăcut:

10 comentarii:

  1. Marinel scumpa mea, ce poem ai gasit... Doamne cat e de frumos!
    "Ce este sufletul? Sufletul sunt eu, esti tu este ea sau el,oameni cu trup de soare, de luna, de stele sau Frunze..."
    Nici ca putea sa spuna mai frumos!
    Iti doresc sa te bucuri de weekend si sa stai la caldura, printesa-lucratoare! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucură cuvintele frumoase pe care le-ai aşternut la pagina mea de ''jurnal'' !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      îţi doresc, cu drag, o seară cât mai plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  2. Sper sa avem o iarna usoara si scurta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită! nuştiu cum va fi iarna dar am descoperit că vremea este ciudată: când este soare, când plouă şi aerul este călduţ după ploaie, când vine frigul...
      Doamne ajută !

      Ștergere
  3. Hihi tocmai am inceput si eu sa iau cate un lucrusor pentru daruit de Craciun :) Ma bucur sa aflu ca nu sunt singura ;)
    Iti doresc o iarna usoara :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      aşa este, e cam greu să găseşeti atunci, repede, ceea ce doreşti !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !
      pupic !

      Ștergere
  4. Si eu am inceput sa cumpar cate ceva pentru copilasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da ? ce bine că nu sunt singura cu astfel de gânduri pentru luna decembrie !!!
      pupic !

      Ștergere
  5. In fiecare an imi propun sa ma pregatesc din timp cu cadourile pentru sarbatori si mereu alerg pe ultima suta de metri :) Ma impulsioneaza sa citesc, ca tu faci deja planuri pentru cadouri.
    E melancolica luna lui Brumar ... dar parca o prefer lunii Decembrie, cand totul intra in viteza. Prefer sa ma bucur de toamna, decat sa impodobesc bradul :)
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      sper să reuşesc să organizez totul bine pentru că numai aşa voi putea face totul mulţumitor pentru toţi !
      trebuie să mă feresc de perioada aglomerată pentru că mă depasez mai greu de la ţară la oraş, şi invers...
      îţi doresc, cu drag, să îţi organizezi cu bine toate cele necesare minunateor sărbători de iarnă !
      da, este frumos pe la tine deşi pe la noi se anunţă că vor fi vremuri ciudate...
      îţi doresc multă, multă, multă sănătate !
      pupic !

      Ștergere