duminică, 5 noiembrie 2017

toamna elegantă...

... despre o ''toamnă elegantă'' a scris foarte frumos prietena mea virtuală, doamna Ludmila (Ludmila Vârlan Turcu):

             ''Se plimbă pe alei o toamnă elegantă
               Rotindu-se suav în dans multicolor.
               Atinge-n foșnet lin al frunzelor covor
               Cu aere discrete de-o veche intrigantă.
                             În portul său bogat un pic extravagantă,
                             Nostalgică regină pe tronu-i trecător,
                             Se plimbă pe alei o toamnă elegantă
                             Rotindu-se suav în dans multicolor.
               Fidelă timpului și-a vântului amantă
               Adună stropi de ploaie să-i pună în decor.
               Apoi desface norii cu-n gest fermecător
               De parcă și-ar dori s-o credem tolerantă.
               Se plimbă pe alei o toamnă elegantă.''

                                               ''TOAMNA ELEGANTĂ''
                                             - Ludmila Vârlan Turcu -

8 comentarii:

  1. Frumoasa toamnă trezește poezie și în „profani” dară-mi-te în poeții cu rime șlefuite.
    Mulțumiri prietena japoneză,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur mult că ţi-a plăcut ''toamna elegantă''!
      cu multă plăcere am transcris aici această frumoasă poezie a unei doamne talentate !
      pupic !

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, aşa este ! după cum am admirat eu fotografiie tale, chiar a fost o toamnă elegantă şi pe la tine !
      pupic !

      Ștergere
  3. Amar a la cultura japonesa,es amar a lo mas bello

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      aşa este, îmi place tot ce este frumos !

      Ștergere
  4. OK! Acum am înteles de ce îmi place sa ma îmbrac elegant ... de la mama toamna am învatat! :))
    pupici, draga mea! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. muţumesc frumos pentru vizită !
      aşa este, aşa mi te închipui şi eu: o doamnă elegantă !
      pupic !

      Ștergere