duminică, 28 ianuarie 2018

amestec ciudat...

... este o perioadă în care avem parte de anotimpuri diferite pe parcursul unei zile: iarnă, primăvară... ger puternic noaptea, ceaţă dimineaţa şi o primăvară mai zgribulită în restul zilei...
... de aceea fotografiile din ultima perioadă au surprins situaţii atât de diferite: cerul luminat ciudat, zone cu zăpadă (e drept că este în strat subţire), ţurţuri de gheaţă, dar şi zone cu  pământ dezgheţat, clisos... o floare ce a luptat mult timp să trăiască  - chiar dacă a fost frig... - acum a devenit un joc de gheaţă (cauza fiind apa de la streaşină...)...   

8 comentarii:

  1. Stii ca poate floarea aceea tocmai pentru ca a fost îmbracata în gheata va rezista frigului noptii? Ciudata natura asta!
    Sa ai o bun start în noua saptamana si spor în tot ceea ce faci!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      posibil - când zăresc guriţa-mielului în gheaţă, mi se pare tare ciudat...
      mulţumesc frumos pentru urare !
      noapte bună !
      pupic !

      Ștergere
  2. Mi-am amintit aici la tine,de-o imagine ,intitulata toate anotimpurile.O saptamana buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur că ai avut puţin timp liber ca să treci şi pe la mine !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      noapte bună !
      pupic !

      Ștergere
  3. Ciudată iarna aceasta,păcat de florile acelea că au înflorit!
    O săptămână minunată și plină de bucurii să ai,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      astăzi s-a dezgheţat guriţa-mielului ! sper să trăiască mult timp!
      mulţumesc frumos pentru urare !
      o seară plăcută îţi doresc, cu drag !
      pupic !

      Ștergere
  4. Cat de frumoase sunt imaginile
    Acest amestec ciudat ne ofera niste imagini absolut minunate
    Natura...ceva de nedescris..mereu surprinzatoare
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, aceste ciudăţenii ale vremii mi-au oferit ocazia de a avea imagini minunate pentru a le fotografia !
      mă bucur mult că ţi-au plăcut !
      pupic !

      Ștergere