vineri, 10 noiembrie 2017

jurnalul (225)



Astăzi ... vineri, 10 noiembrie, ora 21.05
Deşi suntem ... în noiembrie, acum avem parte de vreme mai plăcută ! deşi frig noaptea, pe parcursul zilei este mai plăcut şi soarele ne mai zâmbeşte... acum câteva momente am fost până afară şi este o ceaţă aşa de deasă!
Mă las ... uneori dusă de val... trăiesc liniştită ocupându-mă doar de cele necesare momentului respectiv...
Recunosc ... că îmi place să fiu răsfăţată ! noroc că, uneori, chiar sunt ! 
Mă bucur ... enorm că nu sunt singură - de la mare distanţă am primit adesea câte un semn care mi-a îmbărbătat sufletul: câte-o carte, câte un mesaj, câte-o felicitare ! nu ştiu cât de mult le merit dar pentru mine contează enorm !
În bucătărie ... suntem tot noi doi,eu şi Puiu (mi-a acaparat fotoliul în care mă răsfăţam seara târziu, privind la tv...) care cam sforăie încetişor acum... uneori oftează... doarme aşa de frumos ! de fapt toată suflarea casei doarme, adică doar eu sunt trează, cu un ochi în leptop şi cu unul în televizor (a fost filmul ''Cruciaţii'')... 
Sunt ... îmbrăcată gros -  încă mai am până voi merge la culcare...
Activitatea principală ... a săptămânii a fost aprovizionarea cu varză (celelalte treburi sunt repetitive, ca în fiecare săptămână) ! duminica trecută am reuşit să cumpărăm varza direct de la o maşină ce trecea prin faţa porţii, apoi luni am avut prima mea acţiune, singură, de a pregăti varza: curăţată, crestată, aşezată în butoiul mare; pregătirea soluţiei cu sare, umplerea butoiului cu soluţie transportată cu găleata.... acum aşteptăm o săptămână (sau mai mult) ca să se ''lase'' varza şi să putem să mai punem alte verze în butoi... 
Am citit ... o carte din bibliotecă (deşi noaptea târziu, în pat, revin tot la lectura mea, ''Pânza de păianjen''...) pregătind pagina de luni...
În casă ... este cald ! nu am început să facem focul şi seara...
Am ales ... câteva fotografii din grădină (deşi a fost o perioadă mai dificilă mai înainte, încă avem flori minunate):



8 comentarii:

  1. Asa e ca suntem asa de rasfatate anul acesta sa avem asa flori frumoase în gradina chiar în noiembrie! :)

    Sa ai o seara placuta si un weekend linistit, Marinel draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, ca niciodată avem flori frumoase chiar şi după frigul care a fost mai acum câteva zie...
      mulţumesc frumos pentru urare !
      pupic şi un weekend minunat îţi doresc, cu drag !

      Ștergere
  2. Ma bucur ca iti place cartea. :) Sper sa castigi cat mai multe premii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, cartea îmi place mult şi o citesc, ce e drept mai încet, înainte de a adormi, în pat !
      pupic şi un weekend minunat îţi doresc, cu drag !

      Ștergere
  3. Cand intru aici citesc cu mare drag ce scrii.Imi place simplitatea ta,istetimea,harnicia,modestia,puterea de munca,dragostea fata de cei apropiati si cate si mai cate.Esti un om deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. muţumesc frumos pentru vizită !
      mi-ai încântat sufletul cu vorbele frumoase adresate - ca o mângâiere care îmi face atât de bine (uneori...) !
      pupic şi weekend cât mai plăcut îţi doresc !

      Ștergere
  4. chiar am observat si eu mai multe plante ca de obicei pentru aceasta vreme, culori exceptionale la frunze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, deşi a fost frig, plantele au rezistat şi ne încântă cu frumuseţea lor !
      pupic şi weekend cât mai plăcut îţi doresc !

      Ștergere