marți, 20 decembrie 2016

româncă în Tokyo...

... căutând pe internet, am descoperit un interesant interviu, cu o ''genkina romaniajin''(=românca cea care trăieşte, vioaie), Pop Alice Ximena, româncă din Cluj, studentă în Tokyo... ...
... mi-a plăcut naturaleţea răspunsurilor...
... din interviu am salvat aici ceva referitor la desfăşurarea unei ore de şcoală, la Tokyo:
          ''Cursurile nu merg pe tiparul nostru unde profesorul vorbeşte, iar studentul tace. Fiecare oră reprezintă un dialog între studenţi şi profesor. Suntem verificaţi din lecţia de zi la fiecare început de oră printr-un mic test pentru că profesorul chiar îşi doreşte să nu lucreze pentru el, ci pentru noi.''
... interviul este mult mai lung şi vă invit să-l citiţi în întregime aici:
https://cluju.ro/alice-ximena-studenta-din-cluj-care-a-dus-romania-in-tara-soa
... apoi am căutat videoclipuri şi am găsit unul destul de interesant:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu