joi, 22 decembrie 2016

lungul drum al unei religii...

... am mai scris despre ortodoxia de prin ţara-soarelui-răsare...
... acum că ne apropiem din ce în ce mai mult de sărbătorirea Crăciunului, naşterea domnului Iisus Hristos, am tot căutat informaţii noi ...
... navigând pe internet, am găsit un film ce prezintă multe despre credinţa ortodoxă din Japonia, totul filtrat prin gândirea unui tânăr rus!
... ştiind cât de greu pătrundea. în trecut, o noutate - sosită din afara ţării - în traiul zilnic al unui japonez, îmi imaginez cu adevărat greutatea aderării la o credinţă nouă, total diferită de tradiţia locului... 
... vizionând filmul mi-a plăcut mult imaginea cu micuţii japonezi ortodocşi ! 
... de aceea consider util acest film chiar dacă este prezentat prin prisma bisericii ruse - oricum ştiu că există pe acolo şi reprezentanţi ai bisericii române http://prietena-japoneza.blogspot.com/2015/12/sfantul-nicolae-al-japonezilor.html-: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu