marți, 26 ianuarie 2016

ceaşca de ceai...

... cu întârziere, am citit azi o postare de ieri a prietenei mele de spirit şi suflet, doamna Laura SchussmannLaura Schussmann ) cuvinte care mi-au plăcut foarte mult şi am hotărât să le repostez pentru a fi citite şi de dragii mei vizitatori: 
  
        ''Cele mai frumoase şi pure gânduri câteodată le gândim la o ceașcă de ceai... Aburul ne învăluie parcă într-o mângâiere obrajii şi ne face să ne pierdem în amintiri domoale şi liniştite, fiecare înghiţitură ne încălzeşte parcă pe dinăuntru, şi ne simiţim mai molatici, mai relaxaţi. Fiecare floare care şi-a lăsat aromă şi mireasmă ne îndeamnă la visare ... Şi ne simţim bine, aşa cu noi înşine şi cu gândurile noastre... Când ceaşca de ceai s-a golit noi suntem plini deja de energie şi linişte... Parcă şi gândurile s-au aşezat într-o poziţie comodă şi pulsul e secundă sângerie prin venele noastre... 
         Dragii mei, azi este luni şi începe o nouă săptămână... Nu ştim ce ne aşteaptă... deşi parcă am programat totul şi ştim cum va fi... dar de fapt nu ştim nimic, sperăm şi gândim că trebuie să fie aşa... Suntem parcă programaţi să funcţionăm la capacitate maximă atât şi până când ne vom rugini de la vreme... căci cad ninsori şi ploi peste noi, şi soarele ne arde câteodată cu puterea lui... furtunile ne pălmuiesc cu vânturi cardinale... 
         Ne reducem câteodată la minimul din noi şi ne învârtim prin lumea asta ca o pură identitate... printre alte identități, grăbiţi, aşa de grăbiţi că uneori uităm să luăm autobuzul până la destinaţia dorită şi ne trezim că am ajuns înaintea lui, singuri şi prăfuiţi şi obosiţi şi dezorientaţi... Ne întrebăm în sinea noastră unde o fi mulţimea în care ne-am obişnuit să ne pierdem când de ne este frică de consecinţele propriilor vieţi ...
         Cred că e timpul să începem să nu ne mai fie frică să fim noi, să ieşim în evidenţă prin faptele şi gândurile noastre din mulţime ... să nu ne mai fie lene să ne scoatem la iveală ce avem mai puternic în personalitatea noastră, să avem o opinie şi o poziţie care să ne avantajeze pe noi... Aşa cum, când bem dintr-o ceaşcă de ceai, din toate planetele una, doar una iese mereu în evidenţă şi îşi lasă gustul pe limbă şi pe buze şi apoi pe gând... în amintire... ca o plăcere... ca un zâmbet... ca o dorinţă... ca o regăsire... ca o revedere cu florile de câmp... cu viaţa...''

''O SĂPTĂMÂNĂ PLINĂ DE AROMELE ŞI MIRESMELE VIEŢII VĂ DORESC SUPERBII MEI ! ENERGIA SĂ O SIMŢIŢI VENIND DE ACOLO DIN VOI DIN CEL MAI ADÂNC IZVOR DE SPERANŢĂ CARE ABIA AŞTEAPTĂ SĂ VĂ CURGĂ FLUVII PASIUNE PESTE SUFLETE ÎMPIETRITE DE UITARE CE AŞTEAPTĂ ŞI ELE SĂ FIE ŞLEFUITE IAR CU IUBIRE !!! ''
            (LAURA SCHUSSMANN,
         BUNĂ DIMINEAŢA PRIETENI DRAGI ! GÂNDURI ŞI GÂNDURI... 
         CEAŞCA DE CEAI... )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu