sâmbătă, 24 mai 2014

vizite...

... am citit în această seară minunate versuri ... din care vă transcriu aici o poezie:
''Mi-a bătut în poartă Fericirea   
  Şi intrând în curte m-a strigat. 
  Eram dus alături cu iubirea. 
  A-nchis poarta iute şi-a plecat.

         Mi-a bătut de-asemeni Bucuria.
         A intrat, a stat sub pomii goi.
         N-a văzut pe nimeni să-i vorbească
         Şi-a plecat grăbită înapoi.

  Într-o seară, luminând pe stradă, 
  Mi-a bătut şi Steaua mea — de sus
  Tot aşa, eram plecat aproape,
  Şi-a strâns fusta-n mână şi s-a dus.
         Mi-a bătut în poartă şi Necazul.
         Eram dus departe. Liniştit,
         S-a întins pe ţolul de la uşă
         Şi m-a aşteptat până-am venit.''

 (VIRGIL CARIANOPOL- https://ro.wikipedia.org/wiki/Virgil_Carianopol -)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu