luni, 19 mai 2014

jurnalul (46)




Astăzi (data/ora)... duminică 18 mai, ora 23.35
Afară ... anotimpuri amestecate! dar cu speranţa apărută treptat azi, că va veni şi o vreme însorită, poate chiar de vară... 
Mă gândesc ...  sau mai bine zis, încerc să înţeleg - ceea ce se poate înţelege cu mintea unei ''femei simple'' - rostul acestor frământări, suferinţe ce s-au abătut asupra atâtor oameni din ţară şi din ţările apropiate nouă geografic...    
Am citit ...  cu mult timp înainte, că un copil va avea la maturitate, multe rezultate bune în domeniul în care, în copilărie, se joacă cel mai mult...joaca ce m-a atras mult (altă atracţie fiind faţă de carte şi creion .''coion'' îi ziceam eu, '' schie Malana cu coionul...'') a fost de-a asistenta: aveam o trusă ca de doctor şi luam tensiunea, făceam injecţii bunicilor, mă întristau suferinţele celor pe care îi întâlneam şi încercam să alin suferinţa cu o vorbă caldă...  
Sunt recunoscătoare ... părinţilor şi Bunului Dumnezeu că am o soră şi, astfel, nu mă simt singură pe lume... ar fi cumplit singură pe lume!
În bucătărie ... liniştea a pus stăpânire peste toate...
Sunt îmbrăcată ... cu pantaloni albaştri, tricou roşu (cu mânecuţe scurte), flanel gri închis,şosetuţe călduroase, o vestă mai grosuţă şi sunt legată la cap, ca un adevărat japonez...
Nu citesc ... decât mesaje pe facebook...greu reuşesc să accesez blogurile prietenelor şi prietenilor - nu prea am timp liber...
Aştept ... zile plăcute, călduroase - umezeala ne-a speriat atât de mult ...
Weekend-ul ce a trecut am meşterit ... şi sper să scap odată cu încălzirea vremii -  aşchii şi lemnişoare pentru foc. 
Ascult ... zgomotul ceasului: tic-tac ... şi bâzâitul leptopului ... respiraţia uşoară a mămicuţei... ticuţu doarme liniştit!
În casă ...  e aproape linişte! de afară se mai aude glăsciorul lui Puiu...
Mi-aş dori ... să avem iar prin toată gospodăria - jucându-se şi amuzându-se - familia noastră ce locuieşte atât de departe de noi...
Sfârșitul săptămânii ... a fost... s-a dus...ce bine!!!
Aici vă prezint ... imagini din ''proprietatea'' noastră dragă, cu zone întregi săpate de mine cu cazmaua...




4 comentarii:

  1. ce frumos e la voi in gradina...
    O saptamana binecuvantata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi la tine este frumos-am văzut eu, Corina!
      dar mulţumesc frumos pentru vorbele frumoase de încurajare!
      mă bucur că am un telefon acum cu posibilitatea de a fotografia câte ceva!
      şi eu îţi doresc o săptămână binecuvântată!

      Ștergere
  2. Superbă grădină,îmi place tare mult!
    O săptămână minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că îţi place şi pe la noi! mami vrea să fie totul curat şi îngrijit aproape cum eram la bloc, într-un apartament...
      este multă muncă pentru noi două dar ne place rezultatul muncii noastre ! mami se mai necăjeşte când şmecherii noştri, Puiu şi Leu, îi strică câte ceva aranjat de ea!
      cu mare drag, şi eu îţi doresc o săptămână cât mai plăcută!

      Ștergere