luni, 1 octombrie 2012

... despre un film emoţionant ...

... în această seară, la recomandarea unei colege ( şi prietenă, pot spune, cu drag! ) care a vizionat un film emoţionant, am căutat filmul si am accesat un blog care m-a surprins în mod plăcut - blogul lui Aniola: povestea continua - sau blogul-lui-aniola.blogspot.com.
... aici am găsit filmul recomandat de Niko: ''10 promises to my dog'' (= ''10 promisiuni făcute căţelului meu'' )...
... am vizionat prima parte ... un film plăcut, care mi-a mers direct la sufleţelul meu îndrăgostit de viaţa de pe arhipelagul nipon ... şi mai ales că iubesc căţeii /căţeluşa, în film... şi noi avem, acum, 2 câini (Leu şi Puiu)... 
... abia aştept să am timp, mâine, pentru a continua vizionarea filmului ...
...
... am găsit şi o fotografie care prezintă cele 2 personaje principale ale filmului: Akari şi căţeluşa Socks!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu