duminică, 30 septembrie 2012

din toate, nu ştiu ...

... mi-au plăcut cândva, aceste versuri, undeva în timpul acordat mie pentru acumulare spirituală:
     ''Din toate, nu ştiu ce-o să se aleagă,
       Din răscoliri de valuri, violente,
       Din clocote de gheizer, din torente
       De care febra pueril mă leagă
                   Zadarnic pare totul şi se neagă
                   Rotind pe lângă proaspăta fisură
                   Pe care mi-a deschis-o noaptea dură,
                   În certitudine, ca pe o plagă.
       Rămâne praf din ce-am creat, din sorii 
       Şi stelele a căror traiectorii
       Le urmăresc, pe buze cu veşnicul meu lied,
                   Din tot ce fac, nimic n-o să reziste?
                   O să se spulbere-n fărâme triste?
                   Sau totuşi, o sa crească iaraşi, în granit?''     
                                           (- flamandul Bert Decorte, n 1915)
                                  -https://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_Decorte -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu