sâmbătă, 19 decembrie 2020

Relații

         Am scris în "Jurnal" că avem "noutăți" in gospodărie...

         În toamnă o pisică, destul de hotărâtă, a ales gospodăria noastră...orice acțiune am desfășurat,  nu a avut rezultatul dorit - adică pisica nu a mai plecat...


          Bun - avem deci o pisică  (prima oară în cei 17 ani de cănd locuim aici...)...câinii noştri nu iubeau pisicile !

          Dar cum un "necaz" nu vine singur,  la scurt timp, pisoiul vecinului s-a îndrăgostit de pisica noastră  (nu ştiu dacă Pisi l-a plăcut la fel de mult...😊)! 



Şi aşa cele două pisici au devenit nedespărțite ...

          Încet-încet m-am mai obişnuit cu cei doi...deci, am rezolvat problema cazării: vechea casă a lui Puiu, unde au iarbă uscată...


le-am asigurat masa zilnică cu bobițe, le-am pregătit loc pentru a mânca...


          Motănel este mai zglobiu, toată ziua face miscare, este curios..


..dar şi fricos: greu îl prind să-l mângâi..😊

          În schimb, Pisi  ar sta toată ziua să o mângâi....😀 

          Uneori am surprins şi momente când se protejează unul pe altul...


            Nu-i aşa că sunt drăgălaşi ?


            La început, Puiu nu i-a vrut ... dar ce să faci ? Nici eu nu i-am vrut şi apoi le-am pregătit cazarea 😀 !

           Acum lui Puiu îi place mai mult de Pisi... 😀. (pe Motănel nu prea îl bagă în seamă..).

6 comentarii:

  1. Ce personaje simpatice si pufoase! Sunt chiar curioasa cum vei continua 'relatia' cu ele. Par sa se fi integrat bine in peisaj!

    Numai bine, draga Prietena! Sarbatori cu liniste si pace sa aveti!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt optimistă - ne vom înțelege bine !
      Sunt tare pufoase...îmi place când o mângâi pe Pisi ! Este grozav când reușesc să-l prind pe Motănel, îl smotocesc repede, este atât de drăgălaş, simt că-i place ce îi fac dar nu vrea el să stea de bunăvoie ca să pun măna pe el...nu vrea el şi, basta !..😀
      Îți doresc multă sănătate ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  2. Cand o sa stam si noi la casa, cu siguranta vom avea si pisicute <3. La bunicii mei mereu intalneam cate una aciuiata pe timpul verii (iarna stateau la oras). Preferatul meu erau unui care seamana cu Pisi a voastra. Ii ziceam Andrei. era grasut si tare tare bland si cuminte.
    :)
    Apoi am avut una Andreea (salvata din nuc) si apoi a mai fost una salbatica rau... Ultima pisicuta vazuta acolo a fost una neagra, venita din senin, pe cand ne luam ramas bun de la Maia.

    Sunt niste dragute si ma bucur ca Puiu se iintelege bine cu ele si ele cu el.
    Pupici.

    Sarbatori cu sanatate si bucurii :)
    cu drag
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, ce de pisicuțe ai cunoscut ! Noi am mai avut o singură dată un pisoi dar cănd locuiam la oraş, la bloc...
      Sărbători fericite ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  3. Draga mea, ce pisicute frumoase ai!
    Am avut si eu o tigrata care a fost matusa lui Mishu, iar pisicuta ta cu portocaliu este superba, am o slabiciune pentru pisicile "de scortisoara"!
    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♪¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♪¸.•*¨*•.¸
    Hugs 🤗 Kisses 😘😘😘 and New Year wishes 🎇 🥂 ✨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt tare drăgălaşe pisicile mele !
      Sper să ne înțelegem bine - au devenit cam pretențioase !
      Pupici !👍❤

      Ștergere