vineri, 18 decembrie 2020

Okaerinasai

          Okaerinasai ! (=bine v-am regăsit !- sper că am scris corect...)

          Încerc să revin la acest blog attât de drag mie...dar îmi este greu...parcă sunt la debutul meu pe blog...primii paşi...

           Sunt cu gândurile cam aiurea....poate şi perioada actuală pandemică este de vină...

           Ce am mai realizat ? Cum o mai duc ? ! Se spune că Bunul Dumnezeu ne dă la fiecare după puteri....posibil că la mine este loc destul !

            Mami este bolnavă şi tot timpul meu este dedicat ei ....

            Mi-aş dori să reușesc, noaptea târziu, să mai scriu câte ceva pe blog... mai greu cu tableta...

            Mi-e dor de prietenele mele dragi !

            Mi-e dor de o călătorie virtuală !



9 comentarii:

  1. Draga mea prietena-japoneza! 😊 Ma bucur tare-tare mult sa vad un "semn" de la tine! Imi pare rau ca mami a ta e bolnava... Stiu cat de tare doare. Iti doresc sa ai puterea sa o ajuti, iar dansei ii doresc sa aiba puterea de a se ajuta. Cuvinte potrivite nu gasesc si nu vreau sa te tulbur mai mult.

    Am renuntat sa-ti mai las mesaje pe blog 😊 dar nu am renuntat sa ma gandesc la tine, dorind, in gand, sa fiti bine.

    Am calatorit un pic cu tine, prin gradini frumoase, printre zgarie-nori, poduri suspendate si pe coclauri. 😊

    Te obisnuiesti repede cu noua versiune de blog. 😊

    Zile senine iti doresc, cu drag! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, draga mea prietenă !
      Mulțumesc frumos pentru vizită şi delicatețea cuvintelor tale !
      Am citit, periodic, mesajele lăsate de prietenele mele dragi dar nu am avut "click-ul" pentru a demara comunicarea....
      Mi-e dor să vizitez fiecare blog în parte...să descopăr tot ce a realizat, pe blog, fiecare prietenă !
      Am fost, puțin, azi-noapte pe la tine dar nu aveam mintea prea limpede (începea călătoria promisă de...moş Ene...😀)...
      Îți doresc zile liniștite! Pupici !👍❤

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru vizită şi urarea transmisă !
      Pupici! 👍❤

      Ștergere
  3. Marinel ... draga mea!
    Ma bucur tare tare ca ai revenit pe blog! Mi-ai lipsit si chiar ma gandeam sa-ti scriu!
    Bine ai revenit! Nu trebuie sa postezi ceva chiar in fiecare zi ... ci doar atunci cand tu crezi ca poti si timpul îti permite!
    Te îmbratisez!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru sfat - aşa voi face (nunul dispun de prea mult timp liber...)!
      Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  4. Ce surpriza minunata!!! おかえりなさい
    Ma bucur mult sa te revad!!!
    Iti trimit ganduri bune si fie sa aveti parte de sanatate multa! Ca tare pretioasa este.
    Abia astept sa ne recitim, asa, in limitele pe care ni le impune timpul.
    Nu am apucat sa ma plimb prin Jponia virtual (dar imi las deschisa pagina ca sa fac un tur virtual, cum prind un pic de timp liber).
    Ja ne! pe curand :*
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucuria este şi în suflețelul meu pentru că am reușit să revin printre prietenele mele !
      Pupici! 👍❤

      Ștergere