vineri, 18 decembrie 2020

Jurnalul (.272)

                     

🙅Azi ...  vineri, 18 decembrie, ora 14,50 ....
🙅T.impul ... a trecut când prea repede, când prea încet...de fapt ştiu că totul a depins de starea mea emoțională...noroc că am 2 calendare (unul, ortodox...) şi telefon - altfel nu aş mai şti, uneori, în ce zi suntem...😀....totuși săptămâna trecută am încurcat zilele săptămânii şi am rămas cu gunoiul în tomberon (se ridică doar în ziua de joi... 😆)... 
🙅Gândurile ... mele se îndreaptă în toate direcțiile...
🙅Mi-au plăcut ... de când mă ştiu basmele (poveștile....)  de aceea mă "vizualizez"  adesea ca un "şef de trib" sau ca un personaj din lumea lui Sadoveanu (cu cheile gospodăriei în buzunar - nu am un brâu ca sa le port acolo. ..😀)...
🙅Vremea ... este rece - singura certitudine....anotimpul este greu de stabilit: cănd a fost zăpadă, când a fost ploaie, cănd a fost ceață...
🙅Activitatea mea ... zilnică: foc (dimineața şi seara pentru că mami este friguroasă...), pregătirea hranei pentru mine, mami, Puiu, un motan şi o pisică (ce s-au lipit de gospodăria noastră şi nu au mai vrut să plece deşi eu m-am străduit ceva timp ca să îi fac sa plece...😆), cumpărături, curățenie...
🙅Mami ... este că un copil ca funcționare dar şi ca năzbâtăi...
🙅Puiu ... este un mic "dictator": îmi urmărește activitatea, în special dacă mă apropii de frigider sau dacă încep să toc ceapa...atunci se postează lângă aragaz asigurând paza !!!...s-a îngrăşat, iese puțin afară şi revine fuguța în casă la căldură...dacă doarme, se trezeşte din când în când ca să miroasă (nu cumva să rateze vreo "gustare") sau ca să mă privească (adică: "ce fac ?"😀)... de obicei doarme cât mai departe de traseul lui mami prin casă:

 
🙅Casa ... este în restructurare-remodelare şi reorganizare, am renunțat la multe pentru a simplifica, pentru a-mi fi şi util fiecare obiect dar şi să mă bucur privindu-l...
🙅Pandemia ... este un subiect care mă preocupă (este pe toate posturile tv😷...) dar, pentru noi, este bine că locuim departe de zbuciumul orașului. ..
🙅Relaxarea mea ... ține de citit dar pe tabletă (seara târziu, cuibărită bine în pat)...  
🙅Noutatea ... ține de cercetarea mea pe EMAG https://www.emag.ro :


8 comentarii:

  1. Citind aceste randuri zic ca e frumos la voi - un camin adevarat, unde dragostea uneste oameni (si animalute). Haha! Pisoii nu se mai dusi de unde inteleg ca le e bine. 😊
    Dragul de Puiu! Cat de relaxat este! M-am amuzat citind ca se trezeste sa nu rateze vreo gustare. 😂
    Weekend frumos iti doresc! Si tot ce-ti mai doresti! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că mi-ai citit "jurnalul" - am avut ceva emoții la modul de realizare: gănduri multe, idei ce se băteau cap în cap...
      Încet-încet mă voi reobişnui...
      Pisoii s-au îngrăşat de când sunt la noi, au condiții mai mult decât satisfăcătoare de dormit şi loc bun pentru mesele oferite de noi !
      Puiu nu suporta mai demult pisicile (le alerga ca să le omoare) dar acum s-a obişnuit cu mogâldețele (se fac ca două gheme...) ce nu mişcă cât timp el le miroase...😀
      Îți doresc un weekend cât mai plăcut! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  2. Chiar daca ti-e greu, este bine totusi sa ne mai intalnim asa, macar putin. Treburile in gospodarie sunt multe, insa incearca un echilibru.
    Stiu ce inseamna grija fata de mama. Astfel de lucruri sunt complicate, mai ales acum. Sanatate si putere. Puiu vostru e un deliciu, asa tolanit!
    Un final de saptamana linistit sa aveti! Pupici!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru vizită, mă bucură mult încurajările transmise !
      Ai dreptate, dacă nu aş fi bine organizată (=echilibrată), mi-ar fi mult mai greu !
      Cu blogul, o să reiau totul încet-încet, pas cu pas...
      Îți doresc un weekend plăcut! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  3. Imi pare tare rau ca mami este bolnavioara!
    Batranetea asta nu ne lasa sa traim viata asa cum vrem noi, ne pune mai mereu bete in roate!
    Puiu ... mare strengar! "Sa nu rateze vre-o gustare" ... cred ca asta este procuparea lui zilnica! 🤣
    Sa ne pui fotografii si cu pisicile ... tu stii ca eu sunt un fel de "catwomen"! 😺
    Ai grija de tine!
    Weekend placut!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că mi-ai citit "jurnalul" - am încercat să descriu atmosfera de pe la noi...
      Pisicile s-au obişnuit cu Puiu şi Puiu nu le mai alungă...
      Îți doresc un weekend liniştit ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  4. Jurnalul tau intotdeauna aduce o liniste cu el si un firesc atat de placut. De parca te intorci acasa, dupa o zi grea... si totul te intampina familiar.
    Il salutam si pe Puiu cu drag si multa sanatate tie si lui Mami! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că "jurnalul" meu este atât de cald, familiar...
      Mulțumesc frumos pentru urările transmise !
      Multă sănătate ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere