vineri, 29 iunie 2018

jurnalul (254)

♊Azi ... 29 iunie, ora 21.05
♊Au trecut ... 43 de zile... şi toate atăt de ploioase...
♊Luna iunie ... se pregătește de plecare... deşi are doar 30 de zile, de când este pe la noi cred că a uitat că ar trebui să aducă şi vremea caldă: seamănă a toamnă răcoroasă și imi aduce aminte de "locuințele lacustre" ale lui Bacovia... nu ştiu, să-i mulțumesc frumos pentru că mi-a udat atât de bine plantele şi pomii, sau să-i doresc plecarea mai repede pentru că a adus prea multă ploaie şi răcoare ?!
♊Găndurile mele ... sunt cam confuze - ca să zic aşa...
♊Recunosc ... că pentru mine contează enorm motivația ! nu ştiu ce motivație să descopăr ca să am "tragere de inimă" în tot ce fac ! oftez ! muncă este multă, oriunde ajung în cadrul gospodăriei găsesc câte ceva nefinalizat... profit că plouă, şi mă mai ocup şi de interiorul casei... am ordonat, împreună cu mami, prin pivniță cartofii şi ceapa (începuse să se strice de umezeala din aer...)! periodic tai la iarbă şi buruieni... am realizat azi o ciorbiță la care am folosit din grădină: dovlecel, roşii, ceapă, corcodușe (pentru acrit ciorbița...), leuștean... alaltăieri am scos şi replantat, în altă zonă, 2 rândulețe cu busuioc şi cimbru...

♊Bucătăria ... este mai mult folosită acum, zi după zi: spăl caise, le scot sâmburii, le pun în vas cu zahăr deasupra, a doua zi le fierb, iar la final intră òn acțiune borcanele etichetate... am în așteptare şi boroadele mari cu vişine - au fermentat deja dar nu am reuşit să cumpăr alcoolul...
♊Puiu ... își duce traiul (adică doarme...) ziua pe terasă, vrând să fie cu noi (pentru că este prea răcoare, i-am organizat o zonă protejată de vânt și cu ceva moale şi călduros pe care să stea...), iar seara, mănâncă la el acasă şi fuge repede în căsuță (unde are iarbă enorm de multă, haine şi preşuri multe ca sa-i fie cald...) şi nu mai iese de-acolo până la ziuă, cât mai târziu !
♊Sunt ... în pijamale ... dar am mai fost în pijamale şi în timpul zilei, mă adoarme vremea ploioasă!
♊Weekend-ul ... cred că va fi tot ploios !
♊Tv-ul ... ne dă tot veşti alarmante: neînțelegeri politice, inundații, prețuri crescute zilnic... țara este parcă prinsă în plasa unui "păianjen" uriaş, "roşu"...
♊Noutatea săptămânii ... pot spune că este răbdarea mea de a fotografia un... melc:

4 comentarii:

  1. Draga mea prietena, nu stiu nicio retea secreta pentru motivatie. Adevarul e ca, ceea ce a functionat candva la mine, nu mai functioneaza la fel acum. Dar pot sa iti spun ca, atunci cand imi este foarte greu, ma gandesc la exemplul unor oameni care, in conditii deloc prielnice, au gasit putere sa aduca bucurie pe o ploaie torentiala, in care probabil noi nu ne-am fi aventurat afara... :).

    Dupa fiecare furtuna vine si randul curcubeului... sa apara. Par citate ieftine, dar chiar asa e. Depinde de noi sa gasim calea spre curcubeu... si e greu, si uneori avem impresia ca nu vom reusi niciodata. Si atunci e in regula sa cerem ajutorul cuiva mai presus de toate.. sa ne sustina pe drumul nostru.

    Ca sa citez "mergem impreuna", (desi aparent singuri) "pe acest drum". Decat sa fim singuri singuri.... mai bine singuri impreuna... si treptat, nu vom mai fi chiar... singuri. Vom fi doar impreuna :).

    Te pup si imbratisez!!

    ps: cand eram mica tare mult imi placea sa ies, dupa ce ploua afara.. dupa melci. Ii cautam si ii bagam in iarba. Cel mai groaznic lucru e cand calci pe un melc.. :(((( asa ca incercam sa ii duc la adapost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpă prietenă, am moralul scăzut de când ticuțu a plecat într-o lume mai bună... De aceea mi-e tare greu acum...
      Uneori nu iubesc melcii pentru că mai îmi fac mici pagube prin grădini !
      Îți doresc un weekend plăcut !
      Pupic !

      Ștergere
  2. motivatie? poate alte persoane dragi care te vor in preajma sau poate au nevoie de tine? capup sus!!!

    RăspundețiȘtergere