vineri, 14 aprilie 2017

o lumânare aprinsă (2)

... m-am reîntors la o postare ce mă emoţionează şi am simţit că este plăcut sufletului meu să o repostez pe blog - în memoria celei ce a fost cunoscută ca Niko (cea care, printre multe altele, a fost naşa blogului meu):
           http://viatainculorivii2.blogspot.ro/p/acasa.html  ! 
... Dumnezeu s-o odihnească în pace !
          ''Este săptămâna mare.
           Să ţinem o lumânare aprinsă şi celor plecaţi de lângă noi. 


Postează acest mesaj ... dacă şi ţie îţi lipseşte cineva ... ce te priveşte din cer.'' 

12 comentarii:

  1. sa tinem o lumanare aprinsa pentru cei plecati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, o lumânare aprinsă pentru cei plecaţi la Domnul !

      Ștergere
  2. Trist! Dumnezeu s-o odihnească!

    P.S. Am fost pe blogul ei, era foarte tanara, poti sa ne spui de ce a murit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, foarte trist şi mai ales pentru sărăcuţul Radu - de-acum fără mămicuţa lui lângă el !!!
      un cancer la sân recidivat - dar finalul a venit de la o răceală în spital şi organismul nu a mai putut lupta !
      Dumnezeu s-o odihnească în pace !

      Ștergere
  3. Dumnezeu s-o odihnească!Am intrat si eu pe blogul ei,mi se pare ca era o femeie plina de viata,pacat....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, a fost o persoană puternică, nimeni nu se aştepta la aşa ceva, urma să plece acasă din spital, aşa am auzit !!!

      Ștergere
  4. Oh, cat de trist... :( Rar m-am intersectat cu ea prin blogosfera dar acum, citind prima postare ce apare cand accesez blogul, ma simt coplesita... Inteleg ca a lasat in urma un copilas... :( Ce destin crud. :(
    Dumnezeu sa o odiheasca in pace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      trist, trist, foarte trist !
      da, a trebuit să plece lăsând un băieţel minunat - pe care şi l-a dorit mult !
      Dumnezeu s-o odihnească în pace !

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, prea din timp s-a dus !!! dureros de trist !

      Ștergere
  6. Foarte trist,îmi pare rău!
    Fie ca sfânta sărbătoare a Învierii Domnului să-ţi aducă cele 4 taine divine: încredere, lumină, iubire, speranţă. Clipe de neuitat alături de cei dragi şi numai realizări!
    PAȘTE FERICIT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, foarte trist şi atât de neaşteptat !
      mulţumesc frumos pentru urărea transmisă !
      Doamne ajută !
      Paşte Fericit !

      Ștergere