joi, 27 octombrie 2016

aripi de mătase (2)...

... scriam acum câteva zile despre un film japonez, difuzat la TVR 2 (de luni până duminică, la ora 18 şi în reluare, a doua zi, la ora 9.30), ''Aripi de mătase'' (''Kaneshon'') şi inspirat din viaţa renumitei creatoare de modă Ayako Koshino:
http://www.tvr.ro/premiera-pentru-romania-----aripi-de-matase_17907.html

...iată versurile cântecului de la începutul fiecărui episod:
            
              ''Firav mi-e trupul, am obosit,
               Tremură de dureri ascunse.
               Pleoapele ude de lacrimi,
               Îmi cad greu
               Amintindu-şi de zile fericite.
               Inima mi se umple de dor,
               Îmi răsfir degetele îngheţate
               Vântul şi ploaia le biciuiesc
               Mă avânt către cerul îndepărtat
               Şi trăiesc !
               În clipa asta
               Nu am nevoie de nimic
               Un singur lucru caut
               Un singur lucru doreşte inima mea...''
                               (din filmul ''Aripi de mătase'')   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu