duminică, 23 octombrie 2016

filmul cu Kevin...

... acum câteva minute s-a terminat filmul ''Criminal'', având în rolul principal unul din actorii mei preeraţi: Kevin Costner !
http://www.cinemagia.ro/filme/criminal-591475/
... nu m-am aşteptat să reacţionez aşa vizionând acţiunea... de obicei, am văzut un altfel de rol înterpretat de Kevin Costner !
... aţi vizionat filmul ?
... mie mi-a plăcut filmul dar, cum eu sunt cam ''empatică'', a trebuit să mă leg la cap cu baticuţul meu verde!!!
... iar pentru Jerico (alias Kevin) am avut mari emoţii !!!  
... de-abia la finalul filmului, mi-am revăzut actorul preferat fără intervenţiile asupra fizicului din timpul acţiunii şi parcă am uitat puţin duritatea stărilor prin care a trecut !

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      cred că eşti mult mai ''tare'' la a viziona filmul decât mine !
      mie îmi place mult Kevin Costner !

      Ștergere