sâmbătă, 29 octombrie 2016

jurnalul (171)



Astăzi ... sâmbătă, 29 octombrie, ora 21.21
Am ajuns ... să nu scriu, ca de obicei, vinerea... mi-a lipsit ''jurnalul'' dar nu am mai avut timp... era noapte, ora 1.30, când am terminata activitatea zilei...      
Gândesc ...  că o să am zile mai uşoare de acum încolo... măcar o perioadă de timp ! şi mă bucur că va fi schimbrea orei de vară - adică revenirea la normal ! nu suport ''ora de vară'' !  
Învăţ ...  sau nu ceva, ziua merge mai departe !
Recunosc ... că, uneori, îmi este şi mie greu cu ritmul de muncă zilnic ! dar nu mă întreabă nimeni pe mine ! 
În bucătărie ... este diferit de perioada când era foarte cald... acum este cam aglomeraţie - tot ce ne trebuie este adus aici - plus pregătirile pentru focul pe care îl vom face dimineaţa !
Sunt ... îmbrăcată jumate-jumate: bluza de pijama; pantalonul de ziuă; vesta groasă a mămicuţei, şosete... aaaa, şi baticuţul meu verde, la frunte !
Am luat la recitit ... 2 cărţi de călătorie... o să le răsfoiesc puţin în căutarea a ceva mai plăcut suleţelului meu ! 
Aştept ... ca să fie o zi plăcută mâine - duminică ! mai ales, odihnăăăăăăăăăăăăăă...
Activităţile ... mele au fost cam din acelaşi domeniu: spart buturugi, scos apă din canal... apoi, am mai pregătit azi-noapte ultimele gutui pentru dulceaţă (dacă le mai lăsam, le mâncau pe dinăuntru nişte '' dăunători'' tare lacomi)... în sfârşit am reuşit să termin buturugile de spart - m-a ajutat enorm mami pentru că mi-a adus buturugi din atelierul lui ticuţu şi căra lemnele sparte în atelier şi le ordona, eu doar spărgeam într-una la buturugi (în echipă am avut mult spor)! tot azi am tăiat trandafirii şi i-am lăsat mămicuţei fiecare crenguţă lângă locul tăierii ca să ştie care cum sunt - vrea să mai sădească prin alte locuri (m-au înţepat că nu am luat mănuşi ca să mă protejez şi acum mă ustură locurile !)... am transportat dovlecii în beci şi mami i-a aşezat la locul lor...   
Aş vrea ... să nu vină şi la noi încă zăpada ! este foarte frig noaptea ! azi a fost totuşi un picuţ de soare, pe la prânz! 
În casă ... este ora când mami deja doarme... suntem treji doar eu cu ticuţu... ticuţu la meciul lui de fotbal nelipsit, eu încerc să-mi adun gândurile şi să scriu ''jurnalul''... tv-ul meu funcţionează dar nu am reuşit să urmăresc ceea ce prezintă - adică ce serial este acum !!! aaaaa, da ! este serialul ''Rex- un comisar special''', parcă... îmi place câinele !!!
Astă seară este ... Lună Nouă ! un nou început de perioadă !
Recunosc ... că nu am prea cu ce să mă ''amuz'' seara - aşa că voi sparge la seminţe de floarea soarelui !
Aici : toamna de pe la mine...

4 comentarii:

  1. Jurnalul de azi mi-a amintit de copilărie. Fratele meu se ocupa cu crăpatul lemnelor, iar eu le aranjam in magazie. Caldura de la focul cu lemne imi mângâie si acum sufletul dor gandindu-ma la ea. Din păcate locuim la bloc si activitățile de care ne povestești in postările tale imi lipsesc mult. Cine stue, poate intr-o zi Domnul mi le va aduce înapoi. Duminica binecuvântată cu multa pace si bucurie in frumoasa ta familie. Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      nu ştiu dacă ai citit mai demult ceea ce am scris... am locuit aproape o viaţă întreagă la oraş, la bloc - nu mi-aş fi imaginat că voi ajunge totuşi pe la ţară...
      părinţii au dorit, când eram mai mică, ca să cumpărăm o casă pe meleagurile natale dar nu a fost să fie, nu ne-a sprijinit nimeni dintre rudele pe care le aveam pe acolo...
      acum, locuim departe de meleagurile noastre natale deoarece am locuit o viaţă fără rudele noastre !
      nu ne-au plăcut şi nu ne plac oamenii de pe aici dar ce să facem, asta este soarta noastră !
      eu am ales să locuiesc cu părinţii ca să aibă un sprijin la bătrâneţe! sora mea mai mică ''respectă'' specificul familiei de a fi departe - este departe de noi fizic !
      aşa că nici tu nu poţi să ştii pe unde o să te ducă ''drumul'' vieţii tale ! sper ca totul să fie cât mai bine în viaţa ta !
      cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

      Ștergere
  2. Bine ca ai terminat cu lemnele ! E o munca grea, dar cred ca te ajuta sa te mentii in forma :) Sper sa se prinda toti trandafirii plantati de mama ta. Tin pumnii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, aşa este - nu am avut nevoie de altă gimnastică !
      cu drag, îţi doresc o zi minunată !

      Ștergere