duminică, 29 noiembrie 2015

Kaguya...

... azi am vizionat la tv un frumos film de desene animate: ''The Tale of The Princess Kaguya'' (''Povestea prinţesei Kaguya'')...
... povestea începe cu un bătrân ce - tăind în pădure un bambus - găseşte în bambus o fetiţă cât un deget... fericit, o duce acasă la bătrâna sa soţie pentru a creşte micuţa fetiţă...
... povestea este minunată, imaginile sunt superbe...
... am dorit să îl găsesc pe youtube dar am găsit doar trailer-ul:  
... plus un mic filmuleţ cu versurile cântecului din film:

3 comentarii:

  1. Am incercat si eu sa gasesc filmul asta pe net, dar n-am reusit. Citisem lucruri bune si cum imi plac povestile mi-am dorit sa il vad :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      filmul a fost frumos, are multe secvenţe de evadare în natura minunat colorată visând la o libertate copilărească pe care, cu timpul, crescând nu o mai are...are şi o frumoasă poveste de dragoste neîmplinită...finalul este neaşteptat - de mine - este dusă de cei de la templu şi devine prinţesa Lunii !!!
      a fost un film transmis de o televiziune de-a noastră ! păcat că nu îl pot găsi pe youtube, mi-ar place să-l revăd pentru a reuşi să-l înţeleg mai bine !

      Ștergere
    2. am mai căutat adrese, am găsit aici ceva: http://filmehd.net/kaguyahime-no-monogatari-povestea-printesei-kaguya-2013-filme-online
      dar nu am putut să vizionez cu leptopul meu - posibil să nu am eu dotarea potrivită!

      Ștergere