vineri, 27 iunie 2014

undeva între cer şi pământ...

... frumoase versuri a postat prietena mea de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann - 
http://ro-ro.facebook.com/lauraschussmann ):
''Undeva
între cer şi pământ
am rămas suspendată
de tine 
aşteptând să te decizi
să te picuri ploaie
dătătoare de viaţă
de tot şi definitiv
în mine..

Undeva
între vorbă şi gând
se nasc sentimente rebele
jocuri stinse răsărind timide
între ce gândesc
şi aş gândi
între ce spun
şi aş spune

Undeva
între ce a fost şi ce va fi
se tolăneşte prezentul
şi rămâne stăpân peste vreme
lenevind a uitare
de tine
respirând a regăsire
de mine

Undeva
între tine şi mine
anii trec cu viteza
de vis
tinereţea noastră
ne rămâne cu bine
se duce viaţa a pagubă
şi nici eu nici tu
plictisiţi de sine
nu mai avem nimic
de zis

Şi uite aşa
între undeva şi cândva
Îmi alunecă timpul
parcă din mine
şi încet parcă mă uit
cum am fost
cu o oră înainte.
şi te alung
şi te aştept
în acelaşi timp
între a fugi
şi a fi cuminte
de dorinţa
şi dorul de tine ..

Şi într-o zi ,
când obosită
de atâta refuz
şi cu frica
de a îmi atinge
aşteptarea,
ai să pricepi şi tu
că undeva
între râs şi plâns
de atâta fugă de noi
s-a plictisit cu mine
aşa a nerăbdare
parcă şi răbdarea...''

      ( Laura Schussmann, 
      ''VERSURI RĂMASE PE SUFLET LA MINE ...
       UNDEVA ÎNTRE....'' )

2 comentarii:

  1. Foarte frumos si prea adevarat uneori!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că ţi-au plăcut versurile!
      îţi doresc weekend plăcut!

      Ștergere