sâmbătă, 28 iunie 2014

jurnalul (52)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 28 iunie, ora 21.57
Afară ... a fost o zi de vară minunată... o zi atât de lungă cu activităţi diverse şi aproape toate în aer liber ! 
Mă gândesc ...  că, deşi zic că ştiu să discern câte ceva, am reuşit să greşesc mult (nu demult)! deşi vocea interioară îmi şoptea să nu mă implic într-o anume activitate (ştiind cu cine pot fi eu compatibilă...şi cum mă pot ''bloca'' în caz de incompatibilitate ...), am insistat alegând pentru binele familiei - şi rezultatul a fost : DEZASTRU ... reuşind să prezint un comportament lamentabil ... nici acum nu mi-am revenit în totalitate şi nu-mi pot imagina cum de am făcut gafa de a alege - chiar şi pentru scurt timp - o variantă de viaţă la care eu nu mă puteam plia, cu tot efortul meu spiritual ... INCOMPATIBILITATE SPIRITUALĂ = BLOCAJ FIZIC ŞI MENTAL ...   
Am învăţat ...  şi învăţ în continuare multe despre munca în grădină... 
Sunt recunoscătoare ... Bunului Dumnezeu că locuiesc într-o casă primitoare, plină de căldură sufletească, în care soarele intră cu dărnicie - oricine vine la noi este primit cu toată inima, indiferent de poziţia lui socială ! 
În bucătărie ... s-a aşternut liniştea ... pe seară mami a pregătit o compoziţie de chec, aşezată în tava rotundă a cuptorului cu termostat (eu i-am reamintit reţeta din caietul unde le-am scris mai demult), iar eu am supravegheat coacerea. apoi am mâncat cu atâta poftă, şi mâncarea (cartofi prăjiţi şi cărniţă de pui prăjită) dar şi prăjitura - mai ales că nu am mai mâncat demult chek şi că am şi muncit atât de mult în aer liber !
Sunt îmbrăcată ...  în pantaloni de pijama, lungi şi subţiri, de culoare alb-gălbui; bluză de pijama, de culoare galben deschis, cu floricele mărunte; picioarele goale în papucii de casă...    
Am citit ... ceva date generale despre unele aparate electrocasnice din casă ...  
Aştept ... şi zile cu veşti mai bune!
Dacă mă gândesc la ce am meşterit ... pot să spun că am început dezastruos săptămâna (adică nu am putut desfăşura corect nici o activitate, ca un cretin ...)  dar am terminat-o ok: am tăiat, cu secera, iarba de la drumul de la poarta secundară; curăţenie pe unde nu am ajuns de ceva timp (în ziua de ploaie - când nu am putut realiza altceva); am tăiat 4 salcâmi ce crescuseră cam strâmb (îi voi pregăti, de luni încolo, pentru a deveni araci ...); am cules muşeţel pentru o prietenă care mi-a dat la schimb sunătoare; ... nu mai ştiu, au fost şi altele multe şi mărunte !     
Ascult ... la tv, când meci de fotbal, când emisiunea de pe B1 tv - emisiuni favorite ale lui ticuţu ...mami nu vizionează nimic, doarme latăăăăăăăăă - a ajuns-o oboseala zilei !
În casă ...  este o atmosferă plăcută - nici prea cald, nici prea rece ...  
Unul dintre lucrurile mele preferate ... este să fiu utilă celor din jurul meu !
Mâine ... este duminică - sper să ne mai odihnim şi noi puţin ! este şi sărbătoare mare!
Aici vă prezint ... o minunată fotografie (pene pictate) postată în Facebook de către Jose Dasilva 
    https://fr-fr.facebook.com/jose.dasilva.7140  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu