joi, 5 iunie 2014

maşina dorită ...

... am urmărit o emisiune la NHK TV (televiziunea mea de suflet!) şi mi-a plăcut prezentarea unei maşini condusă de un japonez...
... încet-încet japonezul ne prezenta cum maşina are un computer de bord (deci un robot !!!)  ce poate alege traiectoria de mers pentru a ajunge la destinaţia dorită... 
... robotul=computerul de bord conducea maşina iar japonezul, vigilent, supraveghea activitatea...
... iar pentru parcare - japonezul alegând între parcarea laterală sau cu spatele - , robotul= computerul de bord a trecut la execuţia practică şi s-a folosit de camera video şi de senzorii aflaţi în dotare ... reuşind parcarea într-un mod perfect!  
... un spectacol foarte interesant !
... mai ales pentru mine: eu nu am carnet de conducere - de când mă ştiu având teamă că nu pot sta, vigilentă, cu ochii pe toate semnele de pe traseu ... eu sunt de obicei un pieton distrat, ce uneori ocoleşte gropile în ultima clipă - fiind mai atentă la pomi, păsărele, fluturi şi ... multe vise!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu