duminică, 15 decembrie 2013

despre jocurile asiatice ...

... pentru că nu am avut suficientă linişte sufletească în ultima perioadă, aseară am avut bucuria de a reuşi să mai vizionez câte ceva la televiziunea mea favorită (de suflet), NHK World !
... spre ruşinea mea, nu am ştiut cât de multe şi variate întreceri sportive sunt în ţările asiatice - deşi era ceva firesc! 
... despre ceea ce vorbesc nu se referă şi la arhipelagul nipon - ci de 11 tari asiatice: Myanmar, Brunei Darussalam, Cambodia, Indonesia, Laos, Malaysia, Philippines, Singapore, Thailand, Timor-Leste, Vietnam ... 
... între 11 şi 22 decembrie 2013 se desfăşoară Jocurile Marii - the 27 Southeast Asia Games  - în Myanmar (fostă Birmania ... ) cu atleţi ce se întrec la 35 de discipline sportive (unele discipline total necunoscute de mine...) ... Am vizionat o minunată deschidere a jocurilor:
... obisnuită doar cu jocurile sportive (olimpice, etc) difuzate la tv-rile noastre (manipulatoare), aici am descoperit o lume minunată atât de puţin prezentatăa pe meleagurile noastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu