duminică, 2 septembrie 2012

... pentru sufleţelul nostru...

... ori de câte ori simt că ...'bateriile' nu sunt prea încărcate ... şi devin tristă, găsesc alinare vizuală privind câte un videoclip realizat tot de un sufleţel darnic ...
... acum, trecând tot printr-un moment apropiat de tristeţe ... gândindu-mă la evenimentul care va fi mâine pentru familia mea : ziua surioarei mele! ... aflată atât de departe fizic de noi de atâţia amar de ani ... ce pot spune!? nu sunt veselă! ce să îi urez!? bineînţeles:
             LA MULŢI ANI! SĂNĂTATE! FERICIRE! 
... e atât de departe ... nu mai am vorbit de ceva timp, în vara aceasta ...
... nu sunt ok!
... căutând un videoclip-'mesaj felicitare'- pentru a-l trimite pe adresa ei - am găsit un videoclip care mie mi-a plăcut ... dar nu este potrivit pentru ea ci pentru starea mea de acum...
... gândindu-mă şi la alte sufleţele care au momente apropiate de al meu acum, îl includ în blogul meu, pentru a le aduce o alinare ... doar şi ziua noastră este importantă zilnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu