luni, 8 mai 2023

Fata...

     




        Fata de pe stâncă

                 de Lucinda Riley






   ... și ei căzuseră pradă vârtejului complex, aflat în perpetuă schimbare al masculinului și femininului - două extreme care încercau să trăiască împreună, în armonie...

   ... poate că ce se întâmpla azi era din pricina faptului că așteptările erau prea mari. Ierarhia nevoilor se schimbase. Un cuplu nu mai trebuia să se îngrijoreze dacă punea suficientă mâncare pe masă pentru copii sau de unde o să vină următorul bănuț. Sau dacă bebelușii îi supraviețuiau, confruntați cu vreo boală periculoasă a copilăriei. Astăzi îngrijorarea nu mai ținea de cum să te încălzești iarna, ci de etichetele pe care le au hainele cu care te îmbraci la job. În zilele acestea, prea puține femei din vest mai erau nevoite să-și ia la revedere de la soții lor, fără să știe când sau dacă îi vor revedea, în timp ce plecau la "luptă". În ziua de azi, oamenii depășiseră simpla supraviețuire.

       Azi avem pretenția să fim fericiți. Credem că o merităm.  

   ... față de stoicismul și de acceptarea părinților ei. Aceștia avuseseră prea puțină avere și orizonturile lor fuseseră înguste. Îi făcuseră să zâmbească lucruri lipsite de importanță, însă zâmbetul acela fusese împărtășit în înțelegere reciprocă. Lumea lor fusese măruntă dar cel puțin fusese sigură în interiorul granițelor ei și le crease o conexiune.

   ... o carte care explica cum spiritele călătoresc în timp, în grupuri.  Își schimbă între ele rolurile, însă sunt atrase la nesfârșit unele de altele prin intermediul unor conexiuni invizibile.

   ... budismul spune că trebuie să ne întoarcem pe pământ până când ne învățăm lecțiile.


                                    "Fata de pe stâncă"

                                       -- Lucinda Riley --

              [ https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lucinda_Riley ]

... postarea participă la jocul-provocare "Citate favorite" găzduit de Suzana 

https://suzanamiu.blogspot.com/2023/05/citate-favorite-161-idei-reluate-3-si.html )!

8 comentarii:

  1. Ideea asta mereu m-a uimit. Ca grupurile de suflete se reintrupeaza in alte roluri, dar conexiunile apar inevital. Mi se pare fabuloasa si ar explica afinitatile pe care le avem fata de anumite persoane, sau dimpotriva...
    Multumesc pentru recomandare, draga Prietena!

    Vreau sa-ti spun ca am fost sambata la un anticariat sa caut cartea parintelui Boca. Pe ea nu am gasit-o, in schimb am gasit altceva extrem de interesant "Recenzie, rezumat si comentar la Cararea Imparatiei", de preot iconom stavrofor Nicolae Streza. Are 382 pagini...
    Pupici si o saptamana linistita! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori descopăr fragmente interesante despre spiritualitate, care sunt strecurate prin cărți la care nu te aștepți să aibă legătură cu așa ceva...
      Eu am rămas la cititul variantei on-line...mi-ar fi plăcut să am cartea părintelui Boca...dar asta este...și așa am strâns cărți prea multe...măcar să citesc ce nu am, on-line...👍
      Am citit ce mi-ai recomandat și am capul cam așa: 🙃🙂 și stau și mă gândesc în ce categorie oi fi eu ?!
      Oricum, mulțumesc mult de tot ❤️👍
      Pupici ❤️

      Ștergere
    2. Nu am incotro asa ca o voi citi si eu de pe calculator, desi nu prea imi place. Insa o sa le impletesc. Nu reusesc sa imi amintesc cum am ajuns la el. L-am deschis intamplator si daca tot era in romana, am inceput nu numai sa-l ascult, insa sa si notez cateva idei, ca sunt atat de multe... Dupa acesta, cred ca urmeaza si runda a doua, mai scurta, cu marturii, parca. Chiar daca sunt idei incredibile, primul meu gand a fost ca pare sa fie explicatia lipsa a ceea ce se petrece pe terra. Asa am vazut lucrurile atunci si nu mi-am modificat punctul de vedere. Cand toate lucrurile par sa fie in neregula, trebuie sa existe o neregula mai mare, generatoare.
      Pupici si noapte buna! 😘❤️

      Ștergere
    3. Ca să ies din 🙃🙂...m-am întors la conferințele lui Steiner...și el spune de hrana zeilor (=iubirea oamenilor...)!
      Am aflat câte puțin din mai multe părți: Cayce, Steiner, Van Tassel...sunt mai mulți pe care i-am citit dar cei 3 sunt surse serioase pentru mine! ...și fiecare știa probabil cât avuse darul: de a deschide ușa spre Akasha..
      Complicat totul...Matrix !
      Pupici ❤️

      Ștergere
  2. Uneori gasesti lucruri la care nu te-ai astepta in locuri in care nu te-ai astepta. Eu am descoperit, revazand peste ani Sandy Bell, ca tot ce vazusem in documentarul Schimbarea (parca asa se numea), se gasea in animatie :))). Care fusese facuta de japonezi, prin anii 80.
    Pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că a fost o lectură interesantă !
      Pupici cu drag ❤️

      Ștergere
  3. SF-ul nu e preferatul meu și de vreo două săptămâni trag de o carte, însă am descoperit și lucruri care nu mă așteptam, la fel cum ai pățit tu cu această carte.
    Nu am citit nicio carte scrisă de această autoare, dar nu se știe niciodată.
    Seară frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasă și mă atrag toate stilurile de cărți...
      Pot învăța ceva util de oriunde...
      Pupici ❤️

      Ștergere