vineri, 14 octombrie 2022

Jurnalul (284)

💚 ... azi 14 octombrie, orele 11, 43 ...

💚 ... recunosc că sunt atentă, în calendar, la zilele de Lună Plină și Lună Nouă... logic ar trebui să mă feresc de zilele când sunt mai mult cu gândul la mâncare (Luna în creștere...)!... dar am un prost obicei, de când aproape mă știu: vizitez seara târziu frigiderul și consum ceva bun indiferent de poziția Lunii 😀😀😀😀)... o notă bună pentru mine: ziua îmi prepar ceaiuri (ceai verde sau salvie), consum chimen negru cu miere, etc... măcar așa să îmi ajut corpul !!! 

💚 ... mi-am adus aminte de o creație din ultima perioadă, un octaedru portocaliu (confecționat la propunerea surioarei mele ❤):


 și pe care îl privesc zilnic, pe masa din bucătărie... geometrie sacră !

💚 ... am făcut ceva mișcare (nu gimnastică...): mersul piticului pe sub crengile marelui alun, în căutarea alunelor, printre frunze:

... recunosc că nu am fost singură... mi-au ținut de urât câțiva țânțari (nu le știu numărul, posibil doar unul dar care m-a cam bâzâit până l-am admonestat...😀) și vreo 2 gărgărițe care căutau ceva, la început mai liniștite, dar pe urmă cam grăbite...ele știu de ce ...

... am adunat și ceva alune:
 

💚 ... am reușit să sparg primele 2 nuci-sunt bune !-normal, pentru că mi le-a dat nucul meu drag !!! 

💚 ... ascult muzică prin intermediul internetului... uneori din întâmplare (dar nimic nu este întâmplător în viață !) așa cum am descoperit un video unde am ascultat o voce incredibilă (ce dar de la Bunul Dumnezeu ❤):

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02Ni18eKCKurn2vo5LHkuiR5QMsAQRSiGVCeVWuAduTxA6REyT8gdPaX4vNnTudbdSl&id=100005881511330

de mică am iubit sunetul clapelor pianului (și în prezent ascult cu multă plăcere clipocitul sunetelor pianului... îl asociez cu sunetele apei izvorului...)... într-o scurtă vizită la apartamentul unor vecini din bloc, am descoperit că fetele (erau atât de mari față de mine, o copilă...) aveau pian (pentru mine era ceva inimaginabil... ) și cântau la el...culmea culmilor:m-au lăsat și pe mine să ating câteva clape... oftez cu drag aducându-mi aminte... acum am descoperit un video cu un băiețel ce m-a lăsat fără grai:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02GFQrBvpFmK82hoa6wiQzzB7uRsz2Qm9SWAkgpBcAAqbiEx9ZA1qkG37CWyypWzFnl&id=100005881511330

💚  ... deși eram obosită-ca de obicei-după o excursie la oraș, seara târziu am urmărit pe CNN cum se desfășoară activitatea la înalta Curte americană...au analizat depozițiile- în fața tuturor, filmați - au votat la vedere, răspunzând când erau strigați... ziariștii i-au urmărit și au analizat apoi votul lor, știind ce valoare mare au acești judecători în desfășurarea investigațiilor ! oare cum este pe la noi ?! 

💚 ... aseară am descoperit redifuzarea filmului "Vrăjitorul din Oz" cu Judy Garland...vă aduceți aminte vocea ei deosebită ?

... ce timpuri, ce voci !

💚 ... orice aș viziona ca filme, nimic nu se compară cu câteva clipe trăite (prin forța imaginilor) în lumea japoneză:

(vă imaginați această scenă pe meleagurile noastre ?!...)
 -sursa:

10 comentarii:

  1. Cu siguranta la noi e altfel!
    Mi-a placut geometria sacra. Cred ca as atarna-o cu o sforicica. La urma urmei poate are efecte energetice. Merita sa ne mai documentam.
    Multumesc mult pentru melodii! Si nu mai vizita frigiderul. Cand mi-e foame tarziu iau ceva gen curmala sau beau apa.
    Pupici si un weekend linistit si pe placul tau! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da octaedrul încearcă să mă ajute ca să nu uit 😃 (surioara mea a socotit că sunt prea singură și octaedru îmi ține de urât - trebuie să îl privesc - stă pe masa din bucătărie...
      În seara asta am încercat cu o măslină (nesărată) - la vizita nocturnă....
      Mulțumesc frumos pentru vizită ! Weekend plăcut să ai !
      Pupici ❤

      Ștergere
  2. Este ca o piramida dubla :D Ce frumos e!! Cred ca o sa incerc sa fac si eu unul... daca nu uit ;))) Chiar... sa imi notez - gata, asa sunt sanse sa reusesc.
    Eu mananc seara ... uneori imi fac ceva de rontait. Nu am mai mancat zahar de prin 2018. Dar anul acesta am reusit sa mananc niste prune - Doamne dulci mai erau :)))))).

    Ce recolta frumoasa de alune. yuppy - iti poti face deserturi bune si sanatoase in casa :D. Si nucile arata asa de bine ! (se mai decojeste cojita de pe ele?).
    Sa nu aud de tantari! M-a chinuit unul azi noapte (si tocmai am descoperit o piscatura pe incheietura mainii si cred ca am una si imi palma ca azi m-a mancat toata ziua.. lol).

    Sa stii ca si eu iubesc pianul. Aveam o prietena care avea pianina. Am fost odata in vizita... abia atingeam clapele.. magic :)).
    Imi place tare mult Vrajitorul din Oz - uite, acesta este un film pe care l-as revedea. De Judy Garland nici nu mai zic!! Minunata!

    Uimitoarea Japonie. Apropo de chestia asta cu trenul... eram odata la Bucuresti si cand sa ma urc in metrou se misca si mi-a alunecat piciorul intre peron si tren.. in secunda doi eram cumva e o parte pe jos... langa prietena mea care deja intrase. Imi amintesc si acum ce imagine comica o fi fost. Bine ca am avut prezenta de spirit... cand am vazut ca imi pica piciorul m-am aruncat efectiv in metrou si am plonjat pe o parte .Haha si acum mai rad (din fericire a fost ceva amuzant - desi atunci pe moment, daca nu as fi reactionat la timp, cine stie).

    pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câte ni se mai întâmplă în viață! Totul este să ai reacții rapide !
      Cu cine mai discutam eu acum 🙃🙂?!
      Mă bucur că ți-a plăcut și ție Judy Garland !
      Nu am încercat să curăț coaja nucilor 😃 sunt gustoase și așa...
      Pupici ❤

      Ștergere
  3. Ai adunat alune, nu gluma! Nici nu stiu de cand n-am mai fost in apropierea unui alun! Erau cativa pe marginea soselei care duce spre Poiana Bv, dar acum sunt acolo... vile-kitsch. :(( Se potrivesc casoaiele acelea in decor ca... nuca in perete.
    Nu vrei sa stii cum e la Curtea Suprema din Ro! 😃 (si nu ma refer la diferenta intre cele doua sisteme de drept) 😃
    Si eu vizitez frigiderul noaptea! 😃 De-as manca ultima data pe la orele 19-20 as avea cosmar! (pe bune!)
    Imi place octaedrul tau! Nu stiu daca as reusi sa fac unul!
    Una langa alta, ai fost o harnicuta!
    Spor in toate cele bune! Pupici! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur (sau ar trebui să nu...🙃🙂) că vizitezi și tu frigiderul noaptea...
      Da, s-au cam strâns multe alune...și nuci...și mai am și din anul trecut ! De obicei le dăruiesc vreunui vizitator dar cred că nu am avut "ziua porților deschise"...
      Să ai un weekend plăcut !
      Pupici ❤

      Ștergere
  4. Voi incerca sa fac si eu un octaedru.
    Mie îmi place ceaiul verde cu catina si mai iau lunar timp de 14 zile consecutiv miere cu ulei de cuișoare.
    Mișcare fac săptămânal când imi scot câinii la plimbare!
    Alunul meu e micuț,nu cred că va face alune nici anul viitor, in schimb am nuci...hihi
    O săptămână minunată plină de realizări să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început cu mai multe anul acesta...😃...
      Curcumă (când sunt prea obosită fizic), miere cu chimen negru și, mai nou, tinctura de rostopască...
      Este plăcut să aduni nuci pe sub pom...
      Mă bucur că ai trecut pe la mine !
      Pupici ❤

      Ștergere