vineri, 16 septembrie 2022

Nu e târziu

 ... mi-e drag să transcriu - minunate versuri de la verișorul meu:

          E prea târziu să-mi fie dor de tine ?

          Acum, când suntem în plină seară a vieții,

         Surprind priviri ce nu se pot abține

         Scrutând spre vremea dimineții.

         Alături te-am simțit dar nu am fost în stare

         Măcar o dată să te fi privit:

         Aceste e adevărul care doare.

         În freamătul mulțimii, eu numai te-am zărit. 

         Nu voi da buzna, stau cuminte,    

         În ușa inimii opresc, e mai înțelept.

         Iar de-mi vei da binețe în câteva cuvinte,

         Mă plec și n-am să mai aștept.

         Cât Soarele dorește să lumine

         Și se vor lua din valurile ceții,

         Nu e târziu să-mi fie dor de tine,

         Chiar dacă suntem în plină seară a vieții.

                (Vasile Dilgaru https://www.facebook.com/vasile.dilgaru )

... glumeț ?! de când îl știu... iar cântece ?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02ciczjc51CnQwEPm8JSokxRTiA4EdX7r1o71BDV7SzPo7KozsYDGTRTfuieRTTvt5l&id=100003458386248


11 comentarii:

  1. E frumoasa poezia! Imi place ideea din "dor in plina seara a vietii".

    Weekend frumos iti doresc! Pupici! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai citit poezia aceasta și ai reținut și versuri !
      Dar ai accesat link-ul că să îl asculți cum cântă ? Eu zic că are o voce caldă, plăcută !
      Pupici ❤

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Așa este și mă bucur că sunt plăcute și de tine ! Dar nu spui nimic despre cântecel ? De de oare ?!
      Îți doresc weekend minunat ! Pupici (și pentru Sofia) ❤

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, are multe poezii...destul de târziu am aflat (în cadrul discuțiilor noastre video și prin fb...) ce talent are ! De fapt, în neamul din partea ticuțului erau adevărate talente de se desfășurau ori de câte ori familiile se reîntâlneau: glume, povestiri cu haz, cântece...
      Mă bucur că pot să prezint aici poeziile lui Vasilică !
      Niciuna din prietene nu îmi scrie dacă l-a ascultat cântând, prin link-ul postat !
      Weekend plăcut ! Pupici ❤

      Ștergere
    2. nu spun nimic despre cantecel pentru ca sunt undeva unde nu pot asculta, deci nu l-am ascultat inca. Dar promit sa revin si cu impresiile despre cantecel.

      Ștergere
  4. A incercat sa-l ascult, dar link-ul nu merge. Am intrat pe pagina de FB si nu am gasit cantecele lu, cel putin nu inca, dar Am gasit distribuite cateva ale lui Daniel Luca. Superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ceva este la căutarea ta pe fb, eu am accesat și acum link-ul și este ok...

      Ștergere
  5. Nici mie nu mi-a mers link-ul... nu stiu de ce - apare continut indisponibil (ma gandesc ca e setat ca respectiva postare sa fie vizibila doar prietenilor din lista, stii? si atunci tu poti sa ai acces, dar cei care nu il au in lista.. nu).
    Poezia este foarte frumoasa! Felicitari!
    Pupici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil sa ai dreptate referitor la setarea "prietenie"...nu cunosc multe despre aceste setări !
      De fapt, am găsit câteva mesaje de la tine întrate la "spam"...așa că nu știu ce să scriu despre funcționalitatea conexiunilor pe internet...🙃🙂
      Pupici ❤

      Ștergere