sâmbătă, 2 ianuarie 2021

Suferința urmaşilor

 




                                       Suferința urmașilor

                                                          Ion Lăncrăjan

....Nebunia cea mai rea, ziceam eu atuncea, la crâşmă,  nu-i cea care se cuibărește în mintea unui om din pricina unei slăbiciuni, a unei boli ori a unei moșteniri  (fiindcă noi toți purtăm în spate poveri la care nici nu ne gândim), ci alta, cea care vine dinafară, din lume şi din viață, pentru că lumea şi viața,  când înnebunesc, când îşi ies din făgaşuri,  greu îşi mai găsesc pasul şi răsufletul,  dacă şi-l mai găsesc !...  

                                        ("Suferința urmaşilor", Ion Lăncrăjan)              

...postarea este propusă pentru "Citate favorite" găzduite de doamna Suzana        

          -  suzanamiu.blogspot.com -

14 comentarii:

  1. Buna!

    Nu imi apar comentariile pe blogul tau, nu stiu de ce!

    Oare poti vedea acest mesaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că văd mesajul tău !
      Pe mine nu m-a ascultat azi-noapte tableta !
      La mulți ani !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  2. AAAAAAAAAA...gata, ciudat! Cand scriu de pe telefon, nu pot posta comentarii la postarile tale, dar cand scriu de pe laptop, apar imediat.

    Buna, draga prietena!

    Iti multumesc pentru mail. L-am citit cam tarziu, am tot zis sa raspund, dar m-am luat cu altele si am uitat. Ma bucur sa te revad pe blog. Cred ca scrisul este o parte importanta a vietii noastre. Comunitatea formata este, de asemenea, importanta. Ne cititm totusi de ani buni.

    Lasa-ma sa iti urez multa sanatate, optimism, forta. Iti doresc sa fii recompensata de viata, sa ai parte numai de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urări !
      Mă bucur că am veşti de la tine !
      Mi-a fost dor de prietenele mele !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  3. Cat adevar in aceste cuvinte! Atat de clar exprimat, in atat de putine cuvinte! Super!

    Zi frumoasa iti doresc! Pupici cu drag! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-a plăcut ce am ales - contează mult pentru mine !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  4. Multumesc frumos pentru inscriere, cu acest scriitor deosebit, care rosteste intr-un mod perfect un adevar pe langa care trecem de multe ori. Acel "dacă şi-l mai găsesc" este cam nelinistitor...
    Numai bine, draga Prietena!
    Inca o data spun La Multi Ani! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi-noapte m-am hotărât să scriu la "Citate favorite" dar am avut probleme cu tableta (îmi schimbă scrisul rapid...) şi nu pot să înscriu adrese-linkuri...
      Mă bucur că am revenit la "Citate favorite" - mi-e drag să citesc noutăți de la voi toți !
      Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Mă bucur că am reușit să găsesc un citat care cam seamănă şi cu zbuciumul vieții noastre actuale - şi care interesează pe fiecare dintre noi !
      Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  6. Excelent citat, dragă prietenă, plin de un adevăr amar, foarte potrivit zilelor noastre...

    Un an bun, cu sănătate și liniște! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea am ales acest citat-vorbeşte parcă de timpurile noastre !
      Sănătate ! Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  7. Atunci cand precarul echilibru se pierde... da, este cam greu sa se castige "de la sine". Este totusi nevoe de un efort coolectiv. In aceeasi directie. De aceea dezbina si cucereste inca mai functioneaza. Oamenii se incapataneaza sa invete din greselile trecutului.

    Ma bucur tare mult ca ne citim din nou :). Sa stii ca si eu am fost nevoita sa bsentez o perioada - inca ma reacomodez si incerc sa imi recastig timp pentru asa ceva :D
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper, din tot sufletul, ca oamenii să fii învățat ceva din trecut ! Dar ceea ce văd peste ocean, îmi arată că "Nu"...
      Nu am ştiut că ai fost plecata de pe blog un timp...mă bucur că ești acum !!! Pupici ! ❤👍

      Ștergere