vineri, 1 ianuarie 2021

Jurnalul (273)



 🙅Azi ... vineri 01 ianuarie, ora 12.43. ..când a trecut anul 20.20 ?...dacă nu ar fi continuitate cu zilele săptămânii (ieri joi, azi vineri...), am putea gândi la o "barieră" între 31.12.2020 şi 01.01.2021 ? 

🙅Gănduri ... dificil de exprimat prin cuvinte despre ciudățenia schimbării anului...ziua de ieri a devenit dintr-o dată din anul trecut ...

🙅Luna .... de 3 nopți luminează puternic curtea... Luna Plină...am mers fără lanternă,  prin curte şi am închis coşul sobei.,.

🙅Începutul de an... este o zi minunată...soarele strălucește poate prea din plin...cu toate acestea sunt cam somnoroasă,  azi noapte am stat afară cam mult pentru artificii...m-am bucurat ca un copil !


🙅Munca mea ... din aceste zile de "iarnă" este relativ simplificată: focul şi grija de toată "suflarea" gospodăriei: mami, Puiu, Pisi, Motănel...

🙅Zilele trecute ... (de fapt din anul trecut, nu ?) a tot plouat...am umblat cu o pelerină de ploaie, portocalie, şi am reușit să bag spaima în pisoi...nu ştiau pe unde să fugă mai repede-nu mă recunoșteau. ..😀

🙅Pisi ... a devenit pretențioasă: nu a mai vrut să locuiască în fosta casă a lui Puiu...a trebuit să le creez un spațiu numai al lor (arată că un adăpost de sărmani...dar asta este 😀)...


🙅În grădinița ... din fața casei am un mic liliac alb (care nu ştiu căt de mare  va mai creşte la câte "trânte" a luat...) şi eu l-am legat de un băț pentru a avea un sprijin.. ide câteva ori am găsit liliacul dezlegat...nu ştiam ce se întâmplă...până ce într-o zi am descoperit "făptaşul" !...Motănel nu este de acord cu legătura de la liliac..😀...nu am reușit să-l imortalizez în acțiune -devine imediat cuminte cum privesc la el...


🙅Noutatea ... este că am reusit să îmi confecționez calendarul pe care zi de zi, un an întreg, îmi voi înscrie toate activitățile (pentru a nu uita ceva...) 

11 comentarii:

  1. Vai cat m-am distrat "arată că un adăpost de sărmani..." Hahahaha ...
    Mai bine asa decat pe strada! Dar la voi este invers, sa traiti! Pisicile afara si cainele in casa! 🤣
    Imi place tare mult calendarul tau ... foarte inginios si foarte frumos scris!
    Iti doresc ca noul an sa-ti aduca sanatate, liniste sufletasca si LA MULTI ... bani! 🤣
    Hugs 🤗 Kisses 😘😘😘 and New Year wishes 🎇 🥂 ✨

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că mi-mi-ai citit "jurnalul" !
      Puiu este cu noi de prin 2013, a crescut cu noi, ne înțelege tot ce vorbim cu el (doar că face de vrea 😀)... pisicile au venit, nedorite, de câteva luni...
      Am două calendare: cel ortodox și cel realizat de mine - Dar câteodată am mai încurcat zilele ! Noroc totuși cu telefonul şi tableta !
      La multi ani ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  2. Un jurnal deosebit. Si cam asa un calendar am si eu, pentru notitele importante! :)Cred ca pisoii se vor obisnui repede. Sau cel putin asa cred. O sa ne mai povestesti tu.
    Am uitat sa iti spun ca o data pe luna deschid jocul cu citate. Daca vrei sa participi cu SF-uri sau altceva, gasesti linkul apasand pe imaginea cu citate favorite, de pe coloana din dreapta.E deschis mai mult timp. Daca vrei.

    Iti urez La Multi Ani, cu sanatate si liniste! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cătă bucurie am în suflet când îmi citești rândurile scrise cu drag ! Pisicile s-au obişnuit în noua zonă de locuit (fără vânt sau ploaie...), de fapt ele au dorit în acea zonă...eu nu am prea fost la înălțime cun aspectul adăpostului dar este călduros tot ce le-am pus acolo...
      Mulțumesc frumos pentru invitația la "Citate favorite"-încă nu ştiu dacă o să reușesc să scriu ceva...
      La mulți ani ! Pupici ! 👍❤

      Ștergere
  3. Offff...si eu sunt foarte aglomerata in aceasta perioada. Daca nu imi planific in detaliu toate activitatile, pot rata tot felul de chestii importante. Am un job care imi place, dar petrec foarte multe ore la serviciu si, de asemenea, petrec multe ore in afara lui lucrand pentru el. Facultatea la care am intrat, imi place de asemenea, dar este foarte solicitanta si ea. Nu mai vb de casa, de masa, de copil, de sot. Probabil in alt context, ar fi trebuit sa renunt clar la ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, multă baftă ! Vei putea să le faci pe toate !
      Pupici ! ❤👍

      Ștergere
  4. Imi place sa citesc filele din jurnalul tau. Stiu cate implica activitatea ta zilnica (si cat de obositor poate fi uneori) dar din randurile tale se simte armonie.
    Pisi si Motanel sunt tare dragalasi!
    Hahaha! Acum cativa ani am cumparat o haina de ploaie - sa nu mai umblu cu umbrela dupa mine cand plimb cainele sau merg la cumparaturi. Cand am imbracat-o prima data Miki (catelusa) m-a latrat ca disperata! Cred ca i-a fost si frica sa se plimbe alaturi de mine! :)) Apoi s-a obisnuit!

    Multa rabdare ai avut pentru a lucra calendarul! La cat de imprastiata sunt as uita sa ma uit in calendar - aveam obiceiul sa lipesc biletele pe ici-colo, sa nu uit una-alta, dar... uitam sa le citesc!

    Sanatate iti doresc - va doresc! - si spor in toate! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am crezut că doar pisoii mei sunt sperioși...
      Nu merge la mine cu bilețele - le poate găsi mami şi eu, nu !
      Sănătate! Pupici !👍❤

      Ștergere
  5. Mă bucur că ai revenit pe blog! Mi-ai lipsit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani cu bucurii!
    P.S.
    Ma gandesc si eu la un calendar personal. Acum e momentul.

    RăspundețiȘtergere
  7. <3
    La multi ani, draga mea!! Sa fie un an bun: cu sanatate, pace si liniste.

    Pe cand erau bunicii, vara de vara aveam chiriasi nepoftiti in curte. Isi faceau veacul deobicei unde tineam lemnele. S-ar putea ca cei doi sa isi schimbe parerea cand o ninge... :P. Dar ne tii la curent cu alegerile lor.
    Improvizatia ta emana iubire - se vede ca iti pasa si ca ti-ai drit sa o duca bine maimuticile.
    (Sper ca motanel sa lase liliacul in pace.. iubesc liliacul si abia astept sa ne arati poze cu el inflorit. oare ce culoare are?:P)

    Calendarul este genial! Anul acesta chiar nu aveam. O sa fac si eu zilele acestea sa il "tunez" pe cel de anul trecut (initial ma gandeam sa vad pe ce an picam .. am cautat 2010 si 1999.... poate gasesc ceva hmmm).

    Cat despre trecerea dintre ani, anul acesta, ca niciodata, si eu am simtit trecerea cumva ciudat. Probabil pentru ca acum, mai mult ca oricand, ne-am dori ca ANUL NOU sa nu ia cu el ce ne-a invadat anul vechi. Si evident, acest lucru nu s-a intamplat. Suntem cumva "prinsi". Cel putin la oras se simte si mai acut acest lucru :P.

    Te puuup!

    RăspundețiȘtergere