marți, 5 ianuarie 2021

Cuvântul anului 2021

...a trecut ceva timp de când nu am mai scris despre "Cuvântul anului..."...

...la ce mă gândesc pentru acest an ?!...gănduri multe... 

         ...unul ar fi: GRIJĂ- ÎNGRIJIRE...

         ...altul ar fi : RESPONSABILITATE...

         ...altul ar mai fi : REPARAȚII....

         ...dar ar fi și unul NOUTĂȚI...

...toate sunt importante !

...şi realizarea unora din aceste gânduri impune şi o organizare căt mai bună a bugetului lunar...

...dar cum toate depind de Bunul Dumnezeu, nu pot decât să gândesc, să spun şi să scriu: 

        Doamne ajută !   

6 comentarii:

  1. Exact la "cuvant/cuvinte" ma gandeam si eu - gand la gand.
    Doamne Ajuta! Sa fim sanatosi si sa fie pace si liniste... :).
    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris de ceva timp "Cuvântul..." (când am puțin timp liber, în avans) şi era să uit să-l postez ! 😀
      Aşa este: sănătoși să fim !
      Doamne ajută !

      Ștergere
  2. Ha! 😊 Tocmai citisem la Rux - si Rux e aici 😊 - despre "cuvantul anului" si scriam ca n-am avut niciodata asa ceva in minte. Apoi am vizionat mai multe filmulete la Zina si am ramas cu "Hakuna Matata" (din desenele "The Lion King") - un fel de "nu-ti fa griji" - si mi se pare un motto potrivit (pentru mine) 😊 Un fel de "Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau..."

    Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant moto ! Este nevoie de foarte mult optimism !
      Pupici !👍

      Ștergere
  3. Don't get crazy ... eu asta l-as alege pentru mine, pentru ca de atata lock down chiar incep sa ma tampesc!
    O zi placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate...uneori şi eu cred că am luat-o razna...😀😀😀
      Pupici ! 👍❤

      Ștergere