marți, 27 februarie 2018

după urgie...

... am reuşit să mă mai liniştesc puţin !
... s-a liniştit urgia !!!
... a ieşit şi soarele azi încercând, pe la ora 14, să ne mângîie puţin cu căldura lui !
... am avut o perioadă scurtă, între duminică seara şi marţi noaptea, dar care mi s-a părut lungăăăăă cât toată perioada iernii... nu cred că a existat găurică de la casă sau atelierul lui ticuţu, pe unde să nu pătrundă zăpada... terasa a fost ca o rampă de lensare la schiuri... a fost un vârtej ce lua zăpada din grădina mare şi o aducea în faţa casei... tot ce putea găsi, aducea în faţa casei ! aşa am ajuns cu zonele mai înguste - drumul dinspre casă spre grădina mare, spaţiul dintre casă şi portiţa de intrare în curte - să fie pline ''ochi'' cu zăpadă... am încercat de câteva ori ca să fac loc de circulaţie... rezista doar o oră... apoi zăpada era la loc ! am astupat orice zonă - la care am ajuns... - ca să nu mai intre zăpadă, mai ales în atelierul lui ticuţu (unde sunt lemnele...) ! dar tot a intrat ceva...
... iată câteva fotografii de după urgie...
... la prima fotografie, am aşezat mănuşa sus pe zăpadă şi lopata este jos, la bază - aşa ca idee cât este zăpada... oricum, prin faţa casei zăpada îmi ajunge până la mijloc, iar prin grădina mare a trecut de genunchi...  
 ... sper să nu mai vină un alt val... Doamne ajută !

12 comentarii:

  1. Vaaai si eu azi am fost vreo doua ore prin oras sa ma biciuie ninsoarea...Imi place,dar cred ca tu te-ai saturat de zapada.Zile mai bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mulţumesc Bunului Dumnezeu că perioada aceasta de ger nu este mai lungă... până acum a nins de câteva ori dar cu puţină zăpadă... acum ne-a venit ca porţie zăpadă pentru cât mai multe ''porţii''!
      mulţumesc pentru urare !
      îţi doresc să ai o săptămână cât mai liniştită !
      pupic !

      Ștergere
  2. Eu sunt cobza. Singura grija a mea e sa nu se imbolnaveasca fata. Gerul asta cumplit, zapada...astept sa treaca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      ooooo, ai grijă mare ! schimbările acestea de temperatură (când cald, când gerrrrrrrrr) afectează corpul !
      îţi doresc multă, multă, multă sănăatte !
      pupic !

      Ștergere
  3. Oooh! Pentru ceva de genul acesta au ales parintii, cand eram mica-mica, sa cumpere apartament la bloc... E dificil, clar, dar tot mi-ar fi placut sa stau "la casa". Inteleg, insa, foarte bine, si neplacerile produse de zapada abundenta si greutatea de a o inlatura din cale. Sper, si eu, sa nu mai aveti parte de un alt val de viscol.
    Aceasta zapada multa accentueaza si mai mult ideea de camin si, cumva, (vazut in poza) de basm. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, fara zapada multa! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, ştiu cum este să stai la bloc - rupt de realitatea înconjurătoare ! la acsă, la ţară, totul este altfel " chiar şi o mică ploicică, o simţi altfel... iar zilele acestea de viscol şi multă zăpadă, acum gerul... mi-au adus mult zbucium şi am dorit să fac mai multe dar sunt singură şi este mai greu uneori (mami este în vârstă, mai uită, ticuţu este bolnăvior)!
      într-aadevăr, dacă nu aşfi obosită de griji, peisajul este minunat: casa cu zăpadă, cantitatea mare de zăpadă (în care nu m-am repezit să mai fac un om de zăpadă... îl făceam când ticuţu era sănătos!), mirosul plăcut al zăpezii multe şi curate...
      mulţumesc frumos pentru urare !
      îţi doresc o săptămână cât mai liniştită !
      pupic !

      Ștergere
  4. vai vai... si eu care credeam ca la voi bate primavara la usa!
    Va mai dura cateva zile si zapada va disparea la fel de rapid precum a si sosit :-) Poimaine sosesc Martisoarele - vestitorii primaverii ☺
    O saptamana minunata sa ai, Prietena draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      cred că vine mărţişorul doar spiritual, zăapda este atât d emultă că nu se va putea topi aşa de repede !!!
      azi după amiază, a mai stat ninsoarea şi am reuşit să realizez o alee spre grădina mare... a venit şi Puiu ca să mă apere... noroc că razele soarelui ne-a încălzit puţin şi nu a îngheţat sărăcuţul!
      pupic şi îţi doresc multă sănătate 1

      Ștergere
  5. La noi a fost ger, dar de nins .. cu "ratia" :). Chiar ma gandeam. Cred ca anul asta Baba Iarna a fost de servici. La unii a dat muuult, la altii putin (sau i-a cam usarit); a uitat si usa deschisa la frigider de am inghetat de ger... sau a lasat lesa vantului mai lunga si s-a pus pe viscolit.

    Iti doresc sa te poti bucura de zapada, sa faci omuletul in curte... sa se linisteasca vantul si sa intampini primavara cu soare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      eu m-am gândit că iarna a rămas cu prea multă zăpadă în stoc, şi atunci, februarie (galant) s-a grăbit să o ajute - trimiţind şi ceva vijelie pentru a ajuta la împrăştierea zăpezii...
      îmi pare rău dar m-am bucurat mai puţin acum de zăpadă pentru că a trebuit să astup orice găurică pe unde intra zăpada viscolită...
      anul acesta nu am mai făcut om-de-zăpadă !
      pupic ! multă sănătate !

      Ștergere
  6. Ce zapada mare a fost! Sa speram ca se va topi repede si nu vor mai fi problem!
    Va doresc caldura multa si pace in suflet! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      aaaaaah, de când am fotografiat, a mai venit vreo 20 cm de zăpadă... azi am realizat, cu lopata de zăpadă, o cărare ce a străbătut grădina cea mare... credeam că nu mai termin !!!
      mulţumesc frumos pentru urare !
      pupic şi să ai o seară cât mai plăcută !

      Ștergere