sâmbătă, 12 noiembrie 2016

jurnalul (173)



Astăzi ... vineri, 11 noiembrie, de fapt deja sâmbătă 12 noiembrie, ora 00.57
Am avut ... două zile grele, care mai de care mai încărcate de activităţi şi de răspundere...
Nu prea mai gândesc ... prea bine la ora aceasta... sau mai bine zis cred că este bună o pauză şi în gândire - ca să se odihnească şi zona aceasta destul de agitată în ultima perioadă !!!   
Ar trebui să învăţăm ... mult de la cei ce reuşesc să realizeze ceva deosebit în viaţa lor chiar dacă ceva fizic îi împiedică...
Recunosc ... că nu prea ştiam foarte multe despre domnul Stephen Hawking, fantastica minte sclipitoare, până la vizionarea filmului:

În bucătărie ... este linişte la ora aceasta: la tv-ul meu a fost un film cu Denzel Washington, cu fizicul lui superb în uniforma de marină a SUA - https://en.wikipedia.org/wiki/Denzel_Washington
Sunt ... îmbrăcată în pijamale...
Nu am citit ... vreo carte nici în săptămâna aceasta... 
Aştept ... ca să mă odihnesc mâine - să reîncarc ''bateriile'' !
Doar activităţi ... legate de casă şi cumpărături am avut în această săptămână, incluzând şi focul în sobă...
Aş vrea ... să văd mai multe filme cu adevărat interesante - ca subiect sau ca realizare ! 
În casă ... e plăcut - afară este tare frig, este un vânt receeeee...    
Astă seară ... când am revenit acasă, cu mami, bodyguarzii (aflaţi în importanta misiune de a avea grijă de ticuţu şi de gospodărie) ne-au întâmpinat la poartă şi ne-au certat, mai ales Leuţu - le era tare foame şi noi întârziasem, oare am uitat de ei ? bineînţeles că le pregătisem deja câte o surpriză, dinainte de a intra pe poartă pentru că îmi imaginasem cum va decurge reântâlnirea noastră... la final, au fost mulţumiţi !!!
Recunosc ... că azi am fost cu mami (în cadrul vizitei prin oraş) la o cofetărie unde ne-am delectat cu câte o savarină (şi la pachet, i-am adus şi lui ticuţu) !
Aici : am câteva fotografii cu ciupercuţele (tare mititele) ce au apărut prin grădina mare, ici-colo, după atâta umezeală:





6 comentarii:

  1. mult succes in activitati si saptamana viitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      la noi bate un vânt foarte puternic - nu ştiu cum este pe la tine !
      cu drag, îţi doresc o duminică plăcută !

      Ștergere
  2. ✿゚ه° ·.
    Gostei muito das fotografias de cogumelos.
    Bom domingo com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ✿゚ه° ·.

    RăspundețiȘtergere