luni, 13 aprilie 2015

lalele, lalele, lalele...

... a doua zi de ... soare minunat! parcă sunt zile prea călduroase ca să pot spune că este primăvară!

... ies des din casă - parcă nu mai am răbdare să stau departe de natura minunată- , umblu prin grădini, printre pomi şi flori (aflate pe la începuturi...) şi, cu telefonul, încerc să păstrez amintiri din aceste minunate zile de debut de primăvară!
... am urmărit multe azi... am aşteptat toată ziua ca lalelele să se deschidă către soarele darnic!
... azi dimineaţă, din grupul de lalele - ce vor fi roşii -:
 ... o lalea era mai îndrăzneaţă:

 ... pe la prânz era deja schimbată, o ''domnişoară'' plină de îndrăzneală:
 ... iar mult mai tărziu, după-amiază, deja era superbă: 
 ... celelalte lalele, deşi vesele, nu au reuşit să se deschidă azi dar le aştept, cu drag, să le admir mâine frumuseţea:

      -CONTINUAREA, A DOUA ZI-
... am vizitat azi grădiniţa, toate erau minunate: 


6 comentarii:

  1. Ce rabdare pe tine sa le urmaresti! Ale tale sunt viguroase.Eu trebuie sa le transplantez anul acesta,nu-mi plac cum arata.Nu stiu,daca azi va fi o zi la fel de frumoasa.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      draga mea Floricică, şi la mine sunt amărâte lalelele de altă culoare - doar cele roşii sunt rezistente!
      la noi este vânt puternic de azi dimineaţă, acum a ieşit mai puternic şi soarele - sperăm să fie mai bine în continuare deşi mami dorea ploaie!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  2. cat sunt de frumoase! :) superbe!!!! Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      în fiecare zi, ori de câte ori trec pe lângă grădiniţă, sunt surprinsă de culoarea lor superbă!
      astă-seară, mami le-a vizitat iar (după ce le-a dat de mâncare bodyguarzilor care s-u şi culcat după aceea) şi a rămas uimită, ca un copil, că s-au culcat şi toate lalelele - şi-au strâns petalele şi dorm, se odihnesc după o zi în care au obosit fluturându-şi pletele superbe roşii ca focul !!!
      cu drag, îţşi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  3. Minunate ! Bine ca macar cele rosii infloresc frumos. Imi place ca pui poze din gradina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      încerc să postez fotografii chiar dacă nu sunt atât de reuşite ca ale tale - nu am aparatul adecvat !
      acum urmăresc evoluţia celorlalte lalele - avem de mai multe culori dar cele roşii sunt primele în fiecare an!
      cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate!

      Ștergere