duminică, 22 martie 2015

la soare ...

... o zi de primăvară: Puiu şi Leuţu la soare ...


7 comentarii:

  1. Le place atat mult,ca nu se singhisesc de pozat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      îi înmuiaseră razele soarelui, se simţeau aşa de bine. dacă îi strigam ca să fie în mod special atenţi la aparat, le-aş fi stricat momentele plăcute...
      ei sunt ca şi copiii noştri ! îi răsfăţăm cât putem !

      Ștergere
  2. Dragă Prietenă, poate ai observat, s-a extras căştigătorul darului de blog pe l-am oferit săptămâna trecută.
    Câştigătoarea - Alexandra - a hotărât să împartă darul cu tine :), aşa că o să-ţi revină cartea "Binecuvântată fii închisoare". Daca doreşti, te-aş ruga să-i laşi adresa ta de e-mail pe blogul meu (a lăsat şi ea un mesaj pentru tine), ca să puteţi lua legătura, sau să-mi scrii mie la adresa laportilecerului@yahoo.com şi eu dau mai departe.
    Mă bucur mult că lucrurile s-au "întâmplat" a fi aşa...:) Aştept un semn şi te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  3. banuiesc ca si tu ai iesit la soare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, eu sunt cea cu telefonul pentru fotografii !

      Ștergere
  4. ;)) ce faceau ei de ziua mea.. ntz ntz :P hihi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      oooooo, ei stăteau la soare, leneveau...

      Ștergere