luni, 5 ianuarie 2015

lacrima din Calea Lactee ...

... câteva versuri minunat compuse de prietena mea de suflet şi spirit, dna Laura Schussmann (EU LAURA. Cuvinte pentru suflet si spirit. ):
''Vin dintr-un suflet
și mă preling ca un cântec
prin misterioasă simțire
într-o răscolire de pântec.
Sunt o picătură de rouă
inventată dintr-o iubire,
regăsită în speranță nouă,
rescrisă cu o rimă în vers
între căderi curgătoare de stele
pe al Căii Lactee unic sens.
   Sunt lacrima
   ochilor luminați de privire.
   Sunt transparența și pură,
   strâng în mine,ca o cenzură
   a 
sufletului durere cruntă, 
   dar și nedefinită fericire.
   Buzelor, fremătare sfântă,
   le dau prin secrete impulsuri
   la setea de sărut,răspunsuri. 

Mă plâng a uitare stinsă 
din zâmbet pierdut în trecut
și încerc să îmi amintesc mai bine
ce strop albastru din oceanul vieții
am fost cândva, atunci și la început ..
Stingheră iar am rămas prinsă
de o pleoapă străvezie de timp
pe a prezentului subțire geană.
Spre nicăieri desprindere finală
simt în alungirea de picătură mică
o tremurătoare, trecătoare teamă.
   Mă ascund pe o privire închisă
   peste a luminii virgină pupilă.
   Devin de atâta noapte siderală
   din ce în ce mai mică și umilă.
   În sacadate și surde suspsine
   mă preling între nimic și infinit.
   Și la început de sfârșit de mine
   mă picur iar, ploaie de ape line
   din sufletele voastre,izvoare pline,
   cu disperare pe un alt ochi,
   de aceeași lumina polară, orbit..
''
(Laura Schussmann
''TRILOGIA SUFLETULUI... SIMT DECI EXIST...'' 
Răspunsul curat și pur al sufletului nostru când buzele sunt pecetluite de tăcerea gândului 
''LACRIMA'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu