vineri, 9 ianuarie 2015

jurnalul (79)




Astăzi (data/ora)... vineri, 09 ianuarie, ora 18.38
Timpul trece ... totul este într-o învălmăşeală, evenimente bulversante auzi de peste tot: meteorit, cutremure mici, accidente, atacuri ! cât de mult mi-ar place să aud veşti bune tot timpul !!!      
Mă gândesc ... că am putea schimba totul rugându-ne sincer şi mai mult, şi profund, la Bunătatea Domnului Dumnezeu ! ... 
O viaţă .... poţi învăţa de toate dar mediul exterior, societatea, poate că nu are nevoie de gândirea celor ce au învăţat mult !!!
Munca ... este singura şansă de a reuşi cinstit în viaţă !!! 
Bucătăria ... este încă în plină activitate: este atât de frig afară (poate că am obosit şi după atâtea zile de gerrrrr), soba este plină de lemne, focul există de ceva timp dar parcă nu biruim senzaţia de frig ...dar oare cum o fi fost în zona unde temperatura a scăzut sub minus 20 de grade ?!  oare este începutul unor ani cu frig ce vine direct de la Polul Nord (anotimpul rece) şi călduri ce vin direct din Africa (anotimpul cald) ?! 
Sunt îmbrăcată ...  în cât mai multe haine groase dar nu simt căldura !
Citesc ... doar pe internet, pe facebook... 
În aşteptarea ... momentului de odihnă din noapte, îmi scriu, cuminte, pagina de ''jurnal'' !
Realizările bune ... se pare că există pentru că am primit şi semnale că munca mea (destul de multă ca timp şi efort) la serviciu a fost cât de cât apreciată ... aceasta mi-a mângâiat sufletul ! azi acasă am spart 3 buturugi destul de mari - posibil că vor veni ploi şi poate nu o să reuşesc să sparg aşa de curând alte lemne!!!   
Ascult ,.. emisiunile de ştiri care te sperie cu câte nenorociri sunt oriunde pe glob !!!
În casă ... sper să fie curând destul de cald ca să mă simt ceva mai relaxată ...         
Prefer ... pacea !!!
Speranţe ... există - speranţa moare ultima!
Pentru postare ... ce să aleg?! ceva plăcut, despre: 
           ''There's a fighter in you
            There's a fighter in me   
            There's a fighter in us, in all of us.''


2 comentarii:

  1. Eu refuz sa adun aceste evenimente atmosferice,pentru ca sunt multe si ma aiuresc.Bine ca ai satisfactii la serviciu,dar cu lemnele ce sa mai zic? Va fi cald zilele astea,dupa cum se spune!Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      cred că aşa vom avea starea vremii: cu ciudăţenii (evenimente neaşteptate pe meleagurile noastre)!
      focul îl facem şi seara şi dimineaţa - sper să ne ajungă lemnele !
      la serviciu muncesc mult dar nu mă pricep la multe de acolo (este ceva total diferit de ceea ce am realizat o viaţă întreagă...) dar cred că a fost apreciată ... perseverenţa !!!
      cu drag, îţi doresc o seară liniştită!

      Ștergere