duminică, 17 august 2014

universul ilustratiilor ...

... am descoperit prin televiziunea ce îmi place, NHK TV, o părticică din munca unui desenator pentru a ilustra cărţi pentru copii: Satoe Tone - câştigătoare a premiului din 2013 la Bologna Children's Book Fair's International Award for Illustration -:
http://www3.nhk.or.jp/nhkworld/english/tv/risingartist/archive201405081900.html
... aici vă puteţi apropia de lumea minunată a acestei artiste: 

.. sau puteţi admira o parte din lucrările sale la adresa: http://picturebookillustration.blogspot.com/2012/08/satoe-tone.html
... pentru a citi mai mult despre concursul şi candidaţii, anual, la Bologna Children's Book Fair, accesaţi adresa_ http://www.bolognachildrensbookfair.com/en/bologna-illustrators-exhibition/international-award-f...
... şi iată câteva minunate desene selectate anul acesta, în 2014, la Bologna, în cadrul aceluiaşi concurs ale altor artişti japonezi: Daimon Nao, Fujishima TsutomuFujita MikikoHagino ChinatsuHayasaka MaikaIto Enpei, Kagaya KanakoKitoraTetsuo, Komatsu Yumiko, Misaki Akihiro, Mukawa Megumi, Nekono Pesca, Uragami Kazuhisa, Watanabe Michio, Yamane Etsuko:





10 comentarii:

  1. Este o meserie in care imaginatia e la inaltime.Avem si noi in grup o artista la Cluj care ilustreaza carti pentru copii.Am luat si eu pentru Thea.Sunt foarte frumoase.Sa ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      este o minunăţie ceea ce rezultă din mânuţele pline de talent!
      cred că există multe talente şi la noi, în ţară dar eu încerc să rămân ''fidea'' sufletului meu japonez !!!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate şi zile pline de realizări !

      Ștergere
  2. Superbe imagini,ultima îmi place tare mult!
    O seara plăcută îți doresc!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mie îmi plac toate desenele ! mă bucur că ţi-au plăcut şi ţie!
      cu drag, îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  3. Wow, foarte frumos!
    As vrea sa pot face si eu asa ceva.

    O zi buna ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că ţi-au plăcut desenele!
      cu puţină răbdare şi cu mult suflet, poţi încerca cu mici desene !
      îţi doresc zile senine! pupici !

      Ștergere
  4. La fantasia,és un don que la evolución da a algunas personas, Saludos

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      mă bucur că mai găseşti câte ceva ca noutate, aici în blogul meu!
      cu drag, te mai aştept!

      Ștergere