sâmbătă, 23 august 2014

jurnalul (60)




Astăzi (data/ora)... sâmbătă, 23 august, ora 21.29
Ziua de azi ... a fost o zi cu diverse activităţi, o zi caldă şi plină de soare .... 
Mă gândesc ...  că am ajuns la un număr apreciabil de postări la acest capitol intitulat ''jurnalul unei femei simple''... 
Am învăţat ... căutând pe internet, la prietenele ce au minunate postări, care sunt paşii de realizare a unei căciuliţe ... mă distrează noutatea activităţii propuse !  
Sufleţelul meu ... este în continuare zbuciumat ...  
În bucătărie ... e linişte, la ora aceasta ... 
Sunt îmbrăcată ...  în pantaloni scurţi, roşii: tricou roşu ...
Am citit ... atât de multe bloguri şi am găsit date foarte interesante - nu am terminat cartea doamnei Ana Blandiana!....
Aştept ... să mă odihnesc, m-a ajuns oboseala - sper să nu adorm la leptop în timp ce scriu !
Am realizat ... multe dar mai am atât de multe ... timpul liber este atât de puţin!
Ce am mai ascultat ?,.. ascult de la tv, ştirile !
În casă ...  este linişte - mami a adormit deja - este mult mai obosită decât mine ! ticuţu urmăreşte ştirile la tv ...  
Prefer ... omul blând, cu suflet cald - ce, cu delicateţe,. îmi transmite informaţii sau mă învaţă ceva nou!   
Sper ... să avem luna septembrie mult mai benefică!
Aici vă prezint ... topul cu 7 celebre personaje din desene animate (destul de interesnt pentru sufleţelul meu de copil): http://topu.ro/7-personaje-din-desene-animate/




8 comentarii:

  1. multa liniste!...pentru sufletel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      şi ţie îţi doresc multă sănătate!

      Ștergere
  2. Se vede ca vine toamna. Toata lumea vrea liniste si pace.. Poate de aceea este anotimpul meu preferat.
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      toamna este şi mai multă muncă - culegem ceea ce am reuşit să realizăm o primăvară şi o vară întreagă !
      cu drag, îţi doresc multă sănătate !

      Ștergere
  3. Ce frumos !
    Totusi ma intreb : unde sant piticii de alta data ?!
    Ce vor mai fi facand Mutulica ( Dopey ) , Somnorosul ( Sleepy ) , Bucurosul ( Happy ) , Hap-Ciu ( Sneezy ) , Inteleptul ( Doc ) , Morocanosul ( Grumpy ) ...
    Si oare ce mai face Piticul anonim ?
    Cred ca alearga mai toata ziua alaturi de cei sapte pitici enumerati mai sus , iar uneori mai scrie un comentariu la postarile lui Alba ca zapada care s-a adaptat vremurilor de acum si are un blog cu esente japoneze ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. touché !
      oh, ai adus în comentariu referire la o poveste ce mie mi-a plăcut aşa de mult ! curios - dar cum nimic nu este întâmplător în viaţă - am un tablouaş cu un desen ce mi-a mers la sufleţel (de aceea l-am şi cumpărat...): cu o fetiţă frumos îmbrăcată, ca-n poveşti, ce se deplasează pe o potecuţă şi în depărtare se zăreşte micuţa cabană (a piticilor)...(în imaginaţia mea atăt de bogată, mă visam în locul ei pe acel drum, sprintenă, curioasă şi cântând fericită!)... am iubit şi iubesc enorm de mult poveştile şi desenele animate frumos realizate !
      mulţumesc frumos pentru vizită, prietenul meu anonim !

      Ștergere
  4. " In pădurea cu alune aveau casă doi pitici ,
    Vine pupăza si spune : vreau sa stau si eu aici !

    Iata vine si-o broscuţă - ţop , ţop , ţop , sărind mereu ,
    Dacă e loc in casuţă tare-as vrea sa stau si eu !

    Soricelul striga indată : iata si eu am venit !
    Casa voastră e curată ,
    Noroc ! Bine v-am gasit !

    Si-n căsuţa cea drăguţă stau acum cinci prieteni mici :
    soricelul si-o broscuţa , bufniţa si doi pitici ... "

    < piticul anonim >

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită, piticule!
      cu drag, multă sănătate!

      Ștergere