vineri, 4 iulie 2014

contur de suflet ...

... în prag de seară, sufletul meu a vibrat descoperind o nouă poezie a prietenei mele de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann (http://ro-ro.facebook.com/lauraschussmann ):
''Şi mi-am pus
într-o zi, sufletul
pe o foaie albă
încă imaculată
încă nepătată
de colori de vânt
de urme de gând
şi picături de dor.
Şi am început aşa
să îi dau contur.
şi să-l creionez uşor.
      Mâna îmi tremură
      şi teamă îmi era
      să nu bruschez
      imaginaţia
      şi să stric
      de la început
      imaginea .
      Şi încet
      aşa încet
      spre uimirea mea
      întâi a apărut
      firava tulpiniţă,
      o frunzuliţă,
      albe petale
      şi uşor
      aşa uşor
      sufletul meu
      a prins contur
      de floare...
Întâi m-am uimit 
apoi m-am iubit
şi apoi, cu timpul
m-am obişnuit.
Şi fără gest grăbit
într-o mică glastră
azuriu de albastră
al meu suflet floare
cu grijă, mi-am sădit.
Să prindă rădăcină
strânsă de tulpină
in raza de lumină
şi misterul nopţii.
Şi să înflorească
în adierea vieţii
şi norocul sorţii
.''
(Laura Schussmann, 
''VERSURI DE CAPĂT DE GÂND .. ŞI ÎNCEPUT DE VIS...''
''CONTUR DE SUFLET ..'')



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu