duminică, 8 iunie 2014

zboruri...

... frumoase versuri a postat prietena mea de spirit şi suflet, dna Laura Schussmann
''Şi gândurile îmi sunt zboruri
  Şi zborurile devin păsări 
  Şi mă împrăştii absoluturi
  Cu aripi întinse spre albastru
  În mişcări atât de ample
  Zvâcniri de cugete însetate
  De liniştea cea de pe urmă
  Şi de absoluta libertate...
       Pe buze-mi picură timpul
       Să îmi potolească setea
       De ploi mărunte de stele
       Şi de esenţa luminii din ele.
       Respir haotic imensitatea
       Se deschide din mine cerul
       Prin fiecare amplă respiraţie
       Devine şi tăcerea o vibraţie
       Şi îmbrăţişează parcă efemerul.
       Ploapele-mi sunt atât de grele
       Bucăţi de univers apasă peste ele
       Din firele de păr în firele de timp
       Secundele se duc şi se argintesc
       Minutele în ore scurte şi grăbite
       Sătule de absurdul vieţii se opresc.

Şi mă împrăştii păsări...
Şi mă împrăştii zboruri...
Aripile zvâcnesc scurt zbateri
Se cercuiesc în puncte închise
Şi se deschid brusc amploare
Magice contururi către zare.
Mă simt atât de împrăştiată
Spre mii şi mii de orizonturi
Şi păsările confuze şi speriate
Mă lovesc dur peste suflet
Şi zbor sălbatic peste faţă
Aş vrea să ţip şi să mă apăr
Dar sunt mută de atât albastru
Şi paralizată de a minţii ceaţa...
        Între realităţi obscure şi vise
       Apusul deodată îmi este răsărit
       Şi întrebări de viaţă fără răspuns
       Obsesiv în minte rămân deschise
       Dorinţele se opresc parcă de dorit
       Din ceea ce sunt în întregul meu
       Din ceea ce aş vrea să fiu odată
       Nu mă mai regăsesc în zboruri
       De parcă nu a mai rămas nimic
       Şi totuşi încă plină de speranţă
       Aripi cu pene fine de iubire pură
       Largi spre un alt zbor îmi întind..'' 

(Laura Schussmann, ''ŞI MĂ ÎMPRĂŞTII ZBORURI..'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu