luni, 9 iunie 2014

om născut din OM ...

... în această seară, am citit o minunată postare a prietenei mele, dna Mihaela Brumar (în Art of Spirit ) :
''Bună dimineaţa, lungă aşteptare!
  Zămislită de un nonconformist val de mare, răcoarea mângâie cu duioşia umedă a adâncurilor, fruntea încinsă şi mâna întinsă.
  Nu mai îmi este teamă de tine, poţi să fii oricât de lungă şi copleşitoare, atâta timp cât gândurile îmi vor fi libere, voi putea gândi liber. Asta nu doare.
  Cred că acolo unde luna ia în braţe orizontul mi-am pierdut îndoiala şi gândul meu e sigur că e liber.
  Îmi este greu să mă reaşez în rosturile lumii căci mi-a plăcut mai mult să fiu copil, să nu simt usturimea vieţii.
  La un pas de întrebare m-am oprit nehotărât.
  Atunci mi-am pierdut fericirea.
  Aş vrea să pot să spun tuturor cine sunt, dar nu ştiu nimic despre mine, iar glasul mă trădează, tăcând.
  Dar dacă gândurile sunt libere, toate, vor merge înainte.
  Va veni şi vremea să pot pune şi eu întrebări.
  Parcă s-au înviorat şi ochii, a viaţă lungă şi un destin fidel.
  Aşa este bine căci nu puteam să plâng mereu.
  Împart cu voi uitatul zâmbet şi poate vom ieşi învingători în lumea ce ne-alungă.
  Suntem puţini dar creştem mari căci zace-n noi tot ceea ce nu a împlinit trecutul şi toată nădejdea pe care a strâns-o viitorul.
  Suntem puţini dar vom deschide porţile spre lumea ce-o dorim.
  Izbânda va fi a tuturor, noi doar o întâmpinăm cu flori.
  Nici pasul nu mai şovăie căci sunt om născut din OM.''


(Text Energie Benefică
(Tablou " Aşteptare " - artist plastic Zamfir Dumitrescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu