sâmbătă, 1 februarie 2014

atmosferă gri...

... căutând, căutând, căutând ... am descoperit versuri ce mi-au plăcut şi m-am gândit să le prezint pentru a fi citite de cât mai multe persoane - cred că va place şi creatorului lor, dl.Radu Mihăilescu
    afară numai ninge, este ger,
    în casă cald şi trupul meu stingher
    şi mintea mea nebună după libertate,
    se plimbă pe afară, revine iar în casă
          afară cerul alb albastru,
          aşteaptă să-şi mai scuture cearceaful
          prea plin de fulgii de zăpadă,
          prea greu de albul care vrea să cadă
    o atmosferă gri afară şi în casă,
    afară bate vântul, cafeaua e pe masă,
    afară timp de iarnă în mine gând de vară,
    pe geam m-aşteaptă o floare ce nu mai vrea să moară
         o tulburare lină pluteşte peste toate,
         o stare de tăcere rămasă de azi-noapte,
         o stare ce aşteaptă ca ziua-nfiripată
         s-alunge împietrirea de noapte câştigată

    o linişte nebună peste zăpada albă,
    face ca timpul gri o clipă să mai doarmă,
    să îşi păstreze ceaţa sosită-n dimineaţă,
    să se-nvelească-n ea, mi-aşterne gri pe faţă.

                            (''Atmosferă gri''- Radu Mihăilescu - februarie 2014)

6 comentarii:

  1. Hello

    Thank you for visiting and following my blog. I am following your lovely blog too.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă poezia,mi-a plăcut!
    O duminică frumoasă îți doresc draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      sunt încântată că poezia găsită de mine, creată de dl Mihăilescu (cred că destul de curând) ţi-a plăcut!
      cu drag, te mai aştept pe la mine!

      Ștergere
  3. :) iubitoare de versuri.... mmmmm....
    te invit la o mică discuţie, ca-ntre fete, despre cărţi :)
    pup, o seară frumoasă!

    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2014/02/iubitori-de-carti.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită!
      îmi plac versurile dar, plină de modestie, sper să nu dezamăgesc fetele care ştiu mult mai multe despre cărţi ... mulţumesc pentru invitaţie!
      o seară cât mai plăcută îţi doresc şi eu!

      Ștergere