sâmbătă, 15 aprilie 2023

Poem...

     Poem despre dragoste

                                                          de Alexandru Pecican

      

                Stau în marele hangar

                pentru rachete

                pe deasupra trec silențioase

                zepeline atomice  

               Din pântecul nopții

               se scurg lungi cordoane

               ectoplasmatice

               Câteva pârâituri

               și în megafoanele ruginite

               ale cosmodromului aud vocea

               ta caldă citind poezia

               În urma mea "Ceva" 

               declanșează câmpul magnetic

               Cobor viziera cagulei

               Îți văd chipul prin hubloul

               unui mare magazin   

               ochii tăi verzi

               din stibiumplex

               Epiderma dintr-un cauciuc

               supersintetic

               tăblița ta de stronțiu

               din lobul urechii stângi

               pe care deslușesc un număr

              de serie.    

   

                                 "Poem despre dragoste"

                                   - Alexandru Pecican -

         [ https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Ovidiu_Pecican ]


... dacă este sâmbătă - am decis eu cu drag - prinde bine o porție de literatură SF (din colecția de reviste, carți și almanahuri SF ce o am prin bibliotecă, scrise de specialiștii domeniului, în decursul timpului) !

... sper că a fost o lectură interesantă !


10 comentarii:

  1. Tare de tot, poemul despre dragoste. Imaginatia mea scartie in acest moment, mai ales gandindu-ma la epiderma de cauciuc si la seria de pe ureche... Doamne fereste sa se ajunga aici...
    Pupici si Sarbatori Pascale pline de lumina in suflet, draga Prietena! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre dragoste e destul de usor sa se scrie - SF sau ba - cu traitul iubirii pare ceva mai dificil. 😊
    Imi place poemul. Imi suna amuzant imaginandu-mi cum s-ar iubi un om c-un android (sau doi androizi) 😊

    Zile pline de Lumina iti doresc! Pupici! 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o poezie interesantă 😃 cine știe ?!...ce viitor o mai fi ?!
      Pupici ❤️

      Ștergere
  3. Sărbători binecuvântate, liniște și speranță!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urare !
      Sărbători liniștite, luminoase ❤️
      Pupici❤️

      Ștergere
  4. Un poem interesant. Cred că este primul poem SF pe care îl citesc! Să ai un Paște Fericit! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit la o postare SF mai veselă 😃
      Mulțumesc frumos pentru urare !
      Sărbători liniștite, luminoase ❤️
      Pupici ❤️

      Ștergere
  5. Foarte interesant!:)
    Si totusi.. daca stam sa ne gandim ca in urma unor operatii se pun tot felul de aliaje si materiale ajutoare si implanturi...
    De exemplu la operatii la cap, am vazut ca se pun inclusiv parti metalice... se inlocuieste partea osoasa.. si apoi, exista deja oameni care au membre computerizate...
    Mai sunt si persoane care au cipuri implantate (dincolo de teoria conspiratiei, chiar sunt - am vazut cazul unei tipe care avea un cip plantat sub pielea mainii ca sa deschida nu mai stiu ce dracie -gen usa de la garaj? 😅)
    Asa ca... in plus.. sunt deja robotele - papusi din acelea umanoide, asa ca... ce vorbim noi aici ?:). E actual poemul. Nici macar SF :))

    Pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa este...se poate spune:"viața bate... SF-ul"...😃
      Pupici ❤️

      Ștergere