duminică, 1 ianuarie 2023

Cuvântul anului... 2023 !

     Îmi doresc să reușesc în ceea ce îmi va aduce în cale acest an nou 👍

     Cuvântul anului: analiză...❤️

     ... analiză interioară, bineînțeles ❤️

     Îmi doresc să continui ceea ce am început anul trecut (cum sună...deja anul trecut !!! 🙃🙂) dar pe o treaptă, ceva mai sus, spirituală ❤️

      De fapt am formulate, în interiorul meu (unele și scrise pe hârtie...😇), atâtea dorințe... ascult minunata muzică a lui Verdi (concert de anul nou..) și sufletul meu se simte ...minunat (iubesc muzica ...)!

10 comentarii:

  1. Multă sănătate, un An Nou minunat și spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urări !
      La mulți ani 👍🥂
      Pupici ❤️

      Ștergere
  2. La multi aaaaani!!!!
    Sa fie anul acesta minunat!!! :* Ca multa sanatate si cu multe bucurii!
    Mie inca nu imi vine sa cred ca aproape a trecut prima zi din noul an... :O. Cand ? :)))))
    Imbratisari cu drag :*
    Muah

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, deja trebuie să vorbesc cu "anul trecut' ... mă simt un picuț parcă amorțită... nu m-am depărtat prea mult de energia lui 2022...
      Mulțumesc frumos pentru urări ❤️
      La mulți ani 👍🥂
      Pupici ❤️

      Ștergere
  3. Noul An să îți aducă tot ce ai nevoie!
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Analiza interioara'! Da, sper sa fie utila ideea, pentru ca e deosebita!
    Am constatat ca reportez cam cea mai mare din subiectele lui 2022. Dar
    m-am bucurat ca am facut totusi destule altele ce mi-au placut.
    Numai bucurii si realizari, draga Prietena! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceră să fiu începutul anului 2022 nu m-a găsit cu listă de dorințe... mă bucur că am depășit zbuciumul acela...am reușit să finalizez multe, uneori cu strădanie îndelungată...planificarea ìn scris pe caiet, în fiecare lună, m-a ajutat...
      Îmi doresc să fiu din ce în ce mai atentă la vocea interioară, să îmi cunosc, cât mai obiectiv, trăirile momentului...să greșesc mai puțin...și bineînțeles să citesc în continuare mult mai mult...
      Îți mulțumesc mult pentru urare ❤️
      Pupici ❤️

      Ștergere
  5. La multi ani, cu sanatate si bucurii! Si implinirea dorintelor! 😊
    Iti doresc un an bun spre foarte bun! Cat mai putine hopuri - spre deloc! 😊
    Pupici! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urări ❤️
      La mulți ani 🥂👍
      Pupici ❤️

      Ștergere