marți, 23 noiembrie 2021

Ramura familiei Banu - Erată

           Spre bucuria mea, aceste desene (ca un arbore genealogic) au fost citite de un verișor mai mare, Vasilică...
           El mi-a atras atenția că s-a strecurat o eroare... 
           Deci, Tudora ce s-a căsătorit cu Titi, la București, a avut două fete dar numele trecute de mine erau greșite. Corect, ele s-au numit: Nicoleta și Laurenția...
           Și o completare: Laurenția, fata Anicăi, a avut și ea trei fete: Denisa, Camelia și Mariana.

14 comentarii:

  1. Te admir cu aceasta preocupare. Trebuia sa o am si eu mai in tinerete...
    Seara buna, draga Prietena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma pasionează subiectul... Dar greu pot găsi datele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Câteodată familiile se intind așa de frumos prin spațiu și timp. Chair devine fascinant să le urmărești. Spor în toate preocupările tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat... Este fascinant când descoperi ceva despre trecutul familiei... Dar greu de obținut informații când ești departe de marele grup familial... Eu cam atât am descoperit și asta cu ajutorul amintirilor părinților mei-"Dumnezeu să-i odihnească"! Îți mulțumesc frumos pentru vizită! Multa sănătate ție și familiei! ❤️👍

      Ștergere
  4. Ooo! Ce fain! Arborele genealogic e o super idee!
    Pe "ramura" lui tata a muncit un verisor de grad... nu stiu cat! :)) A ajuns la niste date si nume interesante, pe care ma straduiesc sa le verific (n-a vrut sa-mi zica de unde a obtinut anumite info). 😊
    E tare complicat cu aflarea datelor...
    Spor si succes in demersurile tale! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da este greu sa obții multe date...greu este și sa realizezi desene pe internet care sa adune toți membrii cunoscuți, de aceea eu am fragmentat rubricile... Unele rude (mai depărtate sufletește...) m-au întrebat, suspicioși, de ce vreau sa realizez o conexiune (la distanta de fapt) cu ei... Asta este lumea actuala în care trăim... Mulțumesc frumos pentru vizită! ❤️👍

      Ștergere
  5. Crăciun fericit. Si un an Nou fericit.

    Iti doresc toate cele bune.
    Salutare și îmbrățișare.

    Din Japonia, ruma ❃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos!
      Sunt atât de fericita ca am vesti de la tine, ca ești bine!
      Cu drag, îți doresc multă sănătate! ❤️👍

      Ștergere
  6. Craciun linistit, draga Prietena!
    Sanatate si putere in tot ceea ce ti-ai propus!
    Imbratisari!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru urare!
      Și eu te pup și îți doresc multă sănătate! ❤️👍

      Ștergere
  7. Frumoasă ocupație!La mulți ani și multe satisfacții în 2022!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru cuvintele pline de căldură!
      Și eu îți doresc, cu drag, multa sănătate! ❤️👍

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Răspund cam târziu dar acum am posibilitatea, folosind o tabletă.
      Eu zic că sunt ceva mult mai bine 👍
      Sper să reușesc să revin cu scrisul pe blog dar nu îmi dau seama încă dacă voi continua sau voi începe ceva nou...
      Îți mulțumesc pentru mesaj și gândurile bune transmise ❤👍
      De fapt mulțumesc tuturor prietenelor ce mi-au scris ❤👍

      Ștergere